eh ewa eh niet steor deon bne jij soms mod he? zemmer ga juo breortje slaan ofso mar ga neit mji lastich vallnequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Keiharde lapohunt-post. Gewoon kappen daarmee.
De hond uitlaten en een slecht tv programma kijken. Moest heel snel met de hond naar buiten, anders moest ik dweilen oid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, waar was jij de hele tijd?
Ik bedoel de afgelopen maanden...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
De hond uitlaten en een slecht tv programma kijken. Moest heel snel met de hond naar buiten, anders moest ik dweilen oid.
Ja grappig joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef moosh11 het volgende:
[..]
eh ewa eh niet steor deon bne jij soms mod he? zemmer ga juo breortje slaan ofso mar ga neit mji lastich vallne
Oh, hihi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik bedoel de afgelopen maanden...
Oh meid, wat gezellig!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
En nu ga ik me optutten. Mascara op, lippenstift, oogschaduw dit dat. Ik moet er wel tiptop uitzien voor mijn bioscoopuitje vanavond natuurlijk.
quote:
haters goan hatequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]_________________________________________!!!!!!!!!!!!
Renzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hint voor jou: mijn voornaam is Italiaans.
Nee dubbel 1 is mooi jeweetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe username nemen.
Knap door mijn postgeschiedenis gezocht jongen.quote:
Natuurlijk dat hadden we al een keer afgesproken. Maar wanneer?quote:
lolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap door mijn postgeschiedenis gezocht jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |