SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - MaanvisOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Het is MineraalWater, En ik voel me vereerd om in de TT te staan hoor
Weet ik, Daarom troggel ik iedereen af die geloofd dat mineraalwater beter isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef mschol het volgende:
mineraalwater is te duur.. gewoon kraanwater![]()
![]()
enige is dat kraanwater soms een nogal vreemd smaakje heeft (in frankrijk een beetje chloorachtig, in canada beetje metaal achtigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef MineraalWater het volgende:
Het is MineraalWater, En ik voel me vereerd om in de TT te staan hoor
[..]
Weet ik, Daarom troggel ik iedereen af die geloofd dat mineraalwater beter is) niks gaat er boven gewoon duinwater
![]()
![]()
nou jij maakt wat mee zeg meidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Flodder450 het volgende:
ik was een keer bij de Hema
stond Brokeback Mountain tussen de kinderfilms
FILMENNNNNNNNNNNN.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Is al klaar joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wanneer begint het filmen van die astronaut op de maan met die preeper nu dan?
If not now, then when.![]()
Al klaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wanneer begint het filmen van die astronaut op de maan met die preeper nu dan?
Het enigste wat nog gefilmd moet worden is 2 minecrafters die de kapotte maan (heb mijn textures veranderd) zien opkomen.
Opzich is het filmpje al af, alleen ik moet nog geluidseffecten zoeken (moeilijk om die passend bij Minecraft te maken) aangezien ik nu een gigantische zombie heb die achter een astronaut aan rent en vervolgens zijn schip kapotslaat.. zonder geluid.
Als iemand nog een suggestie heeft voor spannende (instrumentale) muziek voor een ren-scene, ontvang ik ze graag.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Film dat laatste stuk dan, heb je dat in ieder geval al af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Al klaar.
Het enigste wat nog gefilmd moet worden is 2 minecrafters die de kapotte maan (heb mijn textures veranderd) zien opkomen.
Opzich is het filmpje al af, alleen ik moet nog geluidseffecten zoeken (moeilijk om die passend bij Minecraft te maken) aangezien ik nu een gigantische zombie heb die achter een astronaut aan rent en vervolgens zijn schip kapotslaat.. zonder geluid.
Als iemand nog een suggestie heeft voor spannende (instrumentale) muziek voor een ren-scene, ontvang ik ze graag.If not now, then when.![]()
Overigens; kutzooi.twitter:QuviN4 twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:28:10@notch What happends when your food is empty? Do you die? reageer retweet
Ik hoop serieus niet dat die food meter zo enorm aandachtvragend is, heb geen zin om steeds aandacht aan die stomme foodmeter te verspillen als ik iets aan het bouwen ben.twitter:notch twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:30:37@QuviN4 currently you start losing health reageer retweet
Misschien kun je dat vragen in het MUZ fora?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Al klaar.
Als iemand nog een suggestie heeft voor spannende (instrumentale) muziek voor een ren-scene, ontvang ik ze graag.
EDIT:
Ik neem namelijk niet aan dat je zo iets wilt![]()
Mag ik misschien in dat stukje film verschijnen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Al klaar.
Als iemand nog een suggestie heeft voor spannende (instrumentale) muziek voor een ren-scene, ontvang ik ze graag.![]()
als 1 van de 2![]()
![]()
en misschien kun je een gedeelte van
deze gebruiken als dat astronautje wegrent
en dan op zon manier van het monster in monthy python and the holy grail door de grotten![]()
![]()
Het zou goed zijn voor een ren-scene, alleen het past niet bij Minecraft. En dat is zo kut, want het is best een kort stukje dus als je muziek 'afknipt' na een paar seconden klinkt het ook .. raar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik neem namelijk niet aan dat je zo iets wilt
Ik ploeg momenteel YouTube af naar muziek die past, die vind ik ook wel denk ik - heeft alleen wat tijd nodig.
De explosie-samples die ik tot nu toe heb verzameld klinken ook .. raar, maar misschien is dat omdat ik tnt geluid gewend ben van Minecraft zelf.Prima! Moeten we er nog eentje hebben. Ik stuur je alvast het IP.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mag ik misschien in dat stukje film verschijnen?![]()
als 1 van de 2
http://www.gamebanana.com/sounds/15274quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
De explosie-samples die ik tot nu toe heb verzameld klinken ook .. raar, maar misschien is dat omdat ik tnt geluid gewend ben van Minecraft zelf.![]()
![]()
Aan de andere kant, als je voedsel boven de 90% is geneest dat blijkbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef MrEarcheese het volgende:
Overigens; kutzooi.twitter:QuviN4 twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:28:10@notch What happends when your food is empty? Do you die? reageer retweet
Ik hoop serieus niet dat die food meter zo enorm aandachtvragend is, heb geen zin om steeds aandacht aan die stomme foodmeter te verspillen als ik iets aan het bouwen ben.twitter:notch twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:30:37@QuviN4 currently you start losing health reageer retweet
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Vind ik ook echt kut man sjonge jonge jonge, alleen omdat ik voor de grap zij dat hij niet kan lezen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef dnbrainwash het volgende:
Wat een gare kut tt, kan je echt niks leuks verzinnen ofzo?![]()
ah, fijn.. had ik al gezegd dat 1.8/1.9 kut word?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef MrEarcheese het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |