LOL. Was helemaal vergeten dat die site bestond. http://www.wowbash.com dus.quote:
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeektenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel grappig opzich maar best gemeen.
die lui zijn dan ook ontzettend irritantquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeekten
"pzl plz can i hav money plz?"
- no.
"plz money plz, i r pay u back"
- no!
"plz? plz?"
*opent tradewindow, vult 10g in... haalt 10g weg... vult 100g in... maakt er 1000g van... wacht*
"omg ty ty omg u teh best!"
*sluit transferwindow*: fuck off.
"... plz?"
1k gold in trade window zetten en weg lopen van je computerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeekten
"pzl plz can i hav money plz?"
- no.
"plz money plz, i r pay u back"
- no!
"plz? plz?"
*opent tradewindow, vult 10g in... haalt 10g weg... vult 100g in... maakt er 1000g van... wacht*
"omg ty ty omg u teh best!"
*sluit transferwindow*: fuck off.
"... plz?"
Had van de week in AB het idee alsof ik tegen 11 healers aan het vechten wasquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:32 schreef Blistering het volgende:
Ik wil even de aandacht om m'n beklag te doen over BG's balance. De laatste 10 wsg's hadden wij (alliance) 2x meer dan 1 healer. Horde had die 10 potjes van de 8 potjes 2 healers of meer.
Wat is dat voor nonsens? Speel je altijd tegen een muur van minimaal 1/2 priest, paladin, druid of shaman.
Echt gruwelijk irritantEn wat nóg irritanter is, pakt hun holy paladin de vlag. Iedereen die gast zergen terwijl er een disc priest + een resto druid om 'm heen dansen. Nou GLHF met zo'n iemand killen.
Headgears are made to be hidden foreverquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb ik nooit eens een head waarvan ik denk: ja, mooi! Alweer zo'n lelijk ding.
Ja, maar ik vind m'n draenei-hoofd nou ook weer niet super!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:27 schreef Metonae het volgende:
Headgears are made to be hidden forever
Male: eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind m'n draenei-hoofd nou ook weer niet super!
Dat is absoluut mogelijk, maar dan loop je wel in leather gear rond. Je kunt het design van leather items niet op plate items transmorgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje over Transmogrify: is het ook mogelijk om als Paladin de looks van leather gear over te nemen? Lijkt me vet om mijn pally er als Rogue uit te laten zien;
[ afbeelding ]
Misschien kan ik dan beter gear van een andere plate-class proberen, warrior of die leuke T7 van de DKquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is absoluut mogelijk, maar dan loop je wel in leather gear rond. Je kunt het design van leather items niet op plate items transmorgen.
Zolang het maar geen class specifieke gear items zijn kan het.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef webbyplus het volgende:
ah ok
[..]
Misschien kan ik dan beter gear van een andere plate-class proberen, warrior of die leuke T7 van de DK
De T7 priest head (en shoulders) zijn ook enige leuke die ik kenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb ik nooit eens een head waarvan ik denk: ja, mooi! Alweer zo'n lelijk ding.
Zijn jullie Rogue tier 2 en 5 vergeten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De T7 priest head (en shoulders) zijn ook enige leuke die ik ken( http://www.wowhead.com/itemset=-34#screenshots:id=120255 )
Heb ze al op de bank staan voor 4.3 iig
Die ken ik niequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Zijn jullie Rogue tier 2 en 5 vergeten?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Die ken ik niespeel voornamelijk priest
Dat kan ook niet. Je kan alleen transmogrifie-en in je eigen tier items.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef webbyplus het volgende:
ah ok
[..]
Misschien kan ik dan beter gear van een andere plate-class proberen, warrior of die leuke T7 van de DK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |