De paarden begrijp ik. Dat ze unarmored zijn boeit me ook niet. Ook met het idee dat het om "filler mounts" gaat, slechts bedoeld om de balans te herstellen, heb ik geen moeite. Maar ga ze dan niet enthousiast en vol trots introduceren als 'de langverwachte Worgen racial mounts'. Ze een enigszins unieke, Gilnean look geven, dat was dan toch wel het minste geweest wat Blizzard had kunnen doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Metonae het volgende:
Snap het gezeur ook niet. Zoals ik al in een eerdere post aangaf waren Worgen voordat ze de 'Worgen Curse' kregen gewoon mensen die ook gewoon op doodnormale paarden reden. Wat verwacht je dan te zien? Een knots van een hagedis om op te rijden ofzo?
quote:
Hoeveel procent? Want de laatste fase is ook de moeilijkste met de meeste RNG.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Rag hc gaat echt down deze week. Tactic beetje aangepast en we komen bijna elke try in laatste phase.
Die dropt nooit..... echt irritant.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Bienelientjee het volgende:
We hebben net Alysrazor fight met bijna 2 minuten verbeterd qua recordtijd!Helaas geen ring en geen headpiece voor mijn warriortje!
Voor je realm? Mooie stijgingquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:59 schreef Junglebeast het volgende:
Zo lekker raid weekje voor de guild. 1 avond 5/7 plat.. en na 4 tries ging ook Majordomo er aan.
Dus hele avond op Ragnaros maandag. Zijn van plek 48 naar 29 gegaan op wowprogress.
quote:
LOL. Was helemaal vergeten dat die site bestond. http://www.wowbash.com dus.quote:
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeektenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel grappig opzich maar best gemeen.
die lui zijn dan ook ontzettend irritantquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeekten
"pzl plz can i hav money plz?"
- no.
"plz money plz, i r pay u back"
- no!
"plz? plz?"
*opent tradewindow, vult 10g in... haalt 10g weg... vult 100g in... maakt er 1000g van... wacht*
"omg ty ty omg u teh best!"
*sluit transferwindow*: fuck off.
"... plz?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |