In de screenshots staan geen Swift mountsquote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 mounts lijkt me. Anders gaat horde weer QQ'en
Ja, 2 mounts maar 3 recolors. Dus 6 mounts in je stal.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 mounts lijkt me. Anders gaat horde weer QQ'en
Misschien vullen ze de goblin mounts ook wel aanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Blistering het volgende:
Horde QQ inc dus als het er idd 6 zijn.
2 total. 1 60% en 1 100%quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Sjiznit het volgende:
Hoeveel trikes zijn er dan? Met recolors en alles?
Ok. Waarom doe je dat nou? *Checkt welke mounts hij nog mist om de 150 te halen*quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef Blistering het volgende:
Slaat imo ook nergens op. Meeste factions hebben 6 mounts. Laat ze die recolors adden en gelijk een 150 mount meta met als reward die groene firehawk mount.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:45 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, hebben jullie de nieuwe Worgen racial mounts gezien. Beetje sneu. Prima hoor, 6 extra mounts, kom ik 132 maar dat model. Sneu, inspiratieloos en eigenlijk gewoon keiharde naaierij. Helemaal als je ze vergelijkt met de Goblin racial mount.Over het algemeen vind ik ze maar aanstellers, mensen die over alles wat Blizzard doet zeiken dat de heren ontwikkelaars zich er te makkelijk vanaf maken. Maar dit... ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit serieus is, zo compleet debiel is het idee dat we met z'n allen blij moeten zijn met deze 'nieuwe' mounts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |