Die ene onderin die grot in Deepholm? Dat truukje om daar te komen is wel erg smerig trouwensquote:Op maandag 5 september 2011 16:37 schreef Isabeau het volgende:
fuck
Net een pet kwijtgeraakt van een rare spawn omdat ik niet op een ledge kan komen met een bugtrucje
Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijkquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef lifeblind het volgende:
Die ene onderin die grot in Deepholm? Dat truukje om daar te komen is wel erg smerig trouwens
free for all? Mits het niet bop isquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijk
bopquote:
Die komt er. Er is inderdaad nog vrij weinig over bekend.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef Thybalt het volgende:
Heeft iemand info over een raid tool finder in 4.3? Dacht dat ik daar iets over gehoord had maar kan niks vinden...
ik kan me herinneren dat er iets over stond op mmo-champion.com. Alleen ik kan het niet voor je opzoeken. Zit op me mobiel.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef Thybalt het volgende:
Heeft iemand info over een raid tool finder in 4.3? Dacht dat ik daar iets over gehoord had maar kan niks vinden...
Dan zou ik maar snel opstaan voordat ie kapot is.quote:Op maandag 5 september 2011 18:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er iets over stond op mmo-champion.com. Alleen ik kan het niet voor je opzoeken. Zit op me mobiel.
Kon dit nog snel 1,2,3 vinden over Raid Finder. Dus het komt er idd.quote:Q: Will there be a "random raid" component to the Raid Finder letting us enter raids we've been previously saved to, like LFG & Trolls?
A: Raid locks will likely work like LFG under Raid Finder, though details of the system (coming soon) will better explain why.
Q: Will the Raid Finder allow access to lower raids?
A: Probably not for 4.3, but it's something we'd like to do.
Q: Will the 4.3 Raid finder allow me to group with my cross-realm friends?
A: Hard to say at this stage in development.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:37 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel opstaan voordat ie kapot is.
Die mount kan je ook eenvoudig farmen, gewoon die zooi giga lui voor de eerste boss doodmaken. Naar buiten rennen en weer naar binnen. Staan ze er weer.quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Revered met Nozdormu!We zijn er bijnaaaaaa! (Helaas nog steeds geen Red Mount)!
Je kunt toch maar twee kopen in de store?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Bienelientjee het volgende:
162? Koop je er ook nog een tig aantal dan van de blizzard store?
Yup.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Bienelientjee het volgende:
162? Koop je er ook nog een tig aantal dan van de blizzard store?
Nah, wel meerdere. Zojuist ff 2 TCG pets voor 10 euro samen gefixed op ebay.quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je kunt toch maar twee kopen in de store?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |