*pinkt traantje meequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde zelf al voor mee te gaan en tijdstip was even slikken, maar verder geen obstakel
Lein, ik zal de anaesthesist morgen even om een receptje vragen. Toch handig dat ik daar nu mee samenwerk
FC, ik vind je hangende lamp tof, die staande niet zo. Fruitschalen zijn beiden wel leuk.
Ross!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde zelf al voor mee te gaan en tijdstip was even slikken, maar verder geen obstakel
Lein, ik zal de anaesthesist morgen even om een receptje vragen. Toch handig dat ik daar nu mee samenwerk
FC, ik vind je hangende lamp tof, die staande niet zo. Fruitschalen zijn beiden wel leuk.
Zou je dat zien, die -30 kg?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
*pinkt traantje mee
ik lees nu over de dikste vrouw van 270 kg, dat ze 30 kg is afgevallen omdat haar verloofde haar verliet. een paard weegt toch ook ongeveer zoveel?
Dat wist je alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ross!![]()
* krakkemieke Ross knuffel geeft
Fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet dat hij zo vroeg meeging!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist je al![]()
De buit uit de supermarkt: water met bubbels, acaibessensap en kwark
Hum?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist je al![]()
braaf hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist je al![]()
Mag ik even een applausje voor Ross alsjeblieft? Hij is lang niet zo'n slecht vriendje als jullie denken. En ik kan het weten, want ik ken Isa van heul dichtbij. in de pre-Ross periode was ze een stuk minder blij en gelukkig dan nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja moet je maar doen. Vraag maar gelijk om 50 mgquote:Lein, ik zal de anaesthesist morgen even om een receptje vragen. Toch handig dat ik daar nu mee samenwerk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Was die verloofde niet gewoon 30 KG en zat hij altijd op schoot?
Ross is coolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik even een applausje voor Ross alsjeblieft? Hij is lang niet zo'n slecht vriendje als jullie denken. En ik kan het weten, want ik ken Isa van heul dichtbij. in de pre-Ross periode was ze een stuk minder blij en gelukkig dan nu.
[me=Leintjeuh]fan van Ross is
[/me]
[..]
Ja moet je maar doen. Vraag maar gelijk om 50 mg
heb je wat te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Je doet even een kort tukkie en jullie zijn ongeveer 150 posts verder.
Ik ging met trek naar de super en ik kwam terug met slasaus en een zak wortelsquote:
You snooze you losequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Je doet even een kort tukkie en jullie zijn ongeveer 150 posts verder.
Jij ook alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ging met trek naar de super en ik kwam terug met slasaus en een zak wortelsIk geloof dat ik ziek aan het worden ben ofzo
Haha, wij hebben vanmiddag tijdens winkelen in de Jopenkerk biertjes geproefdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef borisz het volgende:
Vandaag Jopen Fokker bier gedronken. Fruitig & kruidig biertje
.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik even een applausje voor Ross alsjeblieft? Hij is lang niet zo'n slecht vriendje als jullie denken. En ik kan het weten, want ik ken Isa van heul dichtbij. in de pre-Ross periode was ze een stuk minder blij en gelukkig dan nu.
[me=Leintjeuh]fan van Ross is
[/me]
[..]
Ja moet je maar doen. Vraag maar gelijk om 50 mg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |