Steer, hoe kan jij dat teruglezen? kun je posts zoeken op een onderwerp?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik lees het![]()
![]()
Het scheelt natuurlijk niet dat het een scan van je hoofd is en dat je hoofd dus vastgegespt wordtEn dat snerpende geluid van de MRI went nooit.
Amen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval voor Kaas en Lein morgen een mooie dag met alles wat er te vieren valt.
Er kan niet genoeg gevierd worden.
Gehuurde getuigenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef AnneX het volgende:
Sooo, dat was even bijlezen.
Hoe snel gingen jullie.
Lein ! raadde goed int vorige topic: niet mijn broer dan.
Mijn zwager is na 30 jaar latten met zijn verloofde getrouwd ! 3 maanden geleden int geheim
op een eiland met gehuurde getuigen!
Dus heb ik een schoonzus.![]()
Verder van allerlei (bij) gelezen.
In ieder geval voor Kaas en Lein morgen een mooie dag met alles wat er te vieren valt.
Er kan niet genoeg gevierd worden.
ik heb het niet met kaasplankje gedaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom laat iedereen bijna wanhopig weten dat ze het niet met DH en/of Kaas hebben gedaan? lijkt mij niet dat ze Fok als datingsite hebben uitgekozen? of zit ik nou verkeerd
Ik print elke pagina uit en stop ze in op onderwerp gesorteerde archiefmappen in de kasten die ik in zo'n huurbare opslagruimte heb staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Steer, hoe kan jij dat teruglezen? kun je posts zoeken op een onderwerp?
of heb je dit uit een van je harde schijven met screenshots getrokken
op wat voor onderwerpen sorteer je? Ik ben een data-nerd, ben wel benieuwd naar je systeem!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik print elke pagina uit en stop ze in op onderwerp gesorteerde archiefmappen in de kasten die ik in zo'n huurbare opslagruimte heb staan.
sex, voedsel en kommetjes rijstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
op wat voor onderwerpen sorteer je? Ik ben een data-nerd, ben wel benieuwd naar je systeem!
mm. lastig daar bruikbare data uit te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sex, voedsel en kommetjes rijst
Niet voor mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm. lastig daar bruikbare data uit te krijgen.
ach maakt toch helemaal niet uit ook dat je het met DH hebt gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb het niet met kaasplankje gedaan!
Ik kom niet voor in de categorie sex. Tenzij er een hoofdstuk 'geen sex' is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sex, voedsel en kommetjes rijst
Welk huwelijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Oh! Ik hoop dat ik kan inloggen op Fok! in het ziekenhuis, anders moet ik eeuwen wachten op Het Cul Huwelijk!
wacht maar tot je de dokter zietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kom niet voor in de categorie sex. Tenzij er een hoofdstuk 'geen sex' is.
Die heb ik gezien en nee dank je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wacht maar tot je de dokter ziet
Ze was jong en kwetsbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach maakt toch helemaal niet uit ook dat je het met DH hebt gedaan
Maakt niet uit. Ik ken je. Een beetje.quote:
Hij stelde zelf al voor mee te gaan en tijdstip was even slikken, maar verder geen obstakelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Jagärtrut het volgende:
als ik dit soort dingen lees vind ik Ross soms een erg slecht vriendje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |