*ziet Isa rondjes rennen*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alsof ik in paniek raak van wat gammastraling
Is er iets wat jou helpt en wat je mee kan nemen? Een geurtje, een doekje? Ik kan er goed tegen, maar ik vond het fijn dat er af en toe een zuchtje lucht langskwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik dat vorig jaar al uitgebreid heb vertelt. Ik weet niet waarom ik in paniek raak; ik raak in paniek.
Braaf!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben braaf aan 't koken
Geen afhaal- maar zelfmaakchinees!
Zonder vastgespen en met een ontplofte hernia op een plank liggen is ook niet alles.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik lees het![]()
![]()
Het scheelt natuurlijk niet dat het een scan van je hoofd is en dat je hoofd dus vastgegespt wordtEn dat snerpende geluid van de MRI went nooit.
Je laat het inderdaad niet heel aantrekkelijk klinkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik lees het![]()
![]()
Het scheelt natuurlijk niet dat het een scan van je hoofd is en dat je hoofd dus vastgegespt wordtEn dat snerpende geluid van de MRI went nooit.
Ook goed gedaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb mezelf als beloning een glas wijn gegeven![]()
bohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hersens + ruggenmerg dus het duurt wel een tijdje en al die tijd heb ik het gevoel amper adem te kunnen halen, te moeten huilen en weg te willenEn ik weet echt niet waarom, want met logisch redeneren is er niets aan de hand en is het zo voorbij etc.
Ook *schouderklopje*!quote:MobloEn ik ben geen B&J en zo gaan halen
Herkenbaar, ik heb er meestal ook geen moeite mee. En toch is een MRI anders. Voor mij was het vooral de herrie. En je kan best huilen en toch stilliggen. Heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hersens + ruggenmerg dus het duurt wel een tijdje en al die tijd heb ik het gevoel amper adem te kunnen halen, te moeten huilen en weg te willenEn ik weet echt niet waarom, want met logisch redeneren is er niets aan de hand en is het zo voorbij etc.
MobloEn ik ben geen B&J en zo gaan halen
Dat gaat na een tijdje ongelofelijk jeuken omdat je het niet kan wegvegenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Herkenbaar, ik heb er meestal ook geen moeite mee. En toch is een MRI anders. Voor mij was het vooral de herrie. En je kan best huilen en toch stilliggen. Heb ik gemerkt.
Hmmm, bij mij duurde het 15 minuten. Het was te pijnlijk om de jeuk te voelen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat na een tijdje ongelofelijk jeuken omdat je het niet kan wegvegen
Ik durf Ross niet te vergelijken met een papieren zakdoekje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Ross een keer meegebracht, maar ik moet nu om 8:20 en ik geloof niet dat ik hem daarvoor uit bed kan krijgen
Neuh, maar het was wel erg fijn dat hij er wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik durf Ross niet te vergelijken met een papieren zakdoekje.
Eigen schuld. Volgende keer iets eerder melden, dan kom ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, maar het was wel erg fijn dat hij er was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |