chocolade!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soep
Kipfilet
Rosbief
desnoods Serranoham, Parmaham
Koop een ananas
Van jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga toch maar niet. Zo kopje thee zetten
En maandag MRI brein
En dat is slim van hem, want hij weet dat ik 't niet kan aanzien hem groente te zien snijden op een tempo dat we morgenavond nog niet kunnen etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, Mr.Mo is spullen voor het eten aan het verzamelen
Nog voor je oog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga toch maar niet. Zo kopje thee zetten
En maandag MRI brein
Ja, ze houden m'n hersens nu in de gatenquote:
Wel beter, maar ook spannend denk ik ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ze houden m'n hersens nu in de gaten
Oordoppen. Dure oordoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het helemaal niks en ik word al een beetje paniekerig bij het idee aan die MRI
Qua ruimtegebrek bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het helemaal niks en ik word al een beetje paniekerig bij het idee aan die MRI
Een CT stelt niets voorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Qua ruimtegebrek bedoel je?
Had ik maar in de MRI gemoeten dit jaar, reeds 3x een CT scan van me gemaakt, stuk meer om over te paniekeren.
Nee hoor, je lichaam maakt gewoon meer dinges aan om de straling te bestrijden. Pas gelezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua ruimtegebrek bedoel je?
Had ik maar in de MRI gemoeten dit jaar, reeds 3x een CT scan van me gemaakt, stuk meer om over te paniekeren.
De Scan niet maar de laatste keer hadden ze moeite om een ader te vinden. Ik heb erover gedroomd.quote:
100% gammastraling vs. 0% gammastraling van MRI?quote:
Straling is nooit goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor, je lichaam maakt gewoon meer dinges aan om de straling te bestrijden. Pas gelezen.
Ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alsof ik in paniek raak van wat gammastraling
In een maand 2 CT's + een DMSA scan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
100% gammastraling vs. 0% gammastraling van MRI?
[..]
Straling is nooit goed![]()
Ik wou het niet vragen want het klinkt als doorzagen dus goed dat jij het vraagt krakquote:
Je kan het altijd vragen, hooguit zegt ze: gaat je niks aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou het niet vragen want het klinkt als doorzagen dus goed dat jij het vraagt krak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |