Bij ons is het altijd smoorheet dus iedereen zit in mouwloze hempjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons staat de airco altijd hoog, dus wij dragen zomer en winter vestjes
Ohja, moest op vakantie nog aan je denken: Bangor was echt heel saai...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou moeten koken nu, maar ik heb ontzettend geen zin om te koken
Ik heb vorig jaar een maat L trui gekocht die van dezelfde makers is als deze vestjes, maar XL was te kort en te strakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn vestjes heb ik geannuleerd, vielen niet zo mooi om de boobies
ik vond van niet, de knoopjes gingen wijken en de lage hals kwam onder de boobies uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh. Niet mooi bij grote borsten?
'I told you so'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, moest op vakantie nog aan je denken: Bangor was echt heel saai...
Leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb naast een identiek zwart vestje trouwens dit kleurtje gekocht![]()
[ afbeelding ]
Leek me leuk op zwarte wijde linnen broek!
Zelfs daar heb ik geen trek in!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Maten zeggen zo weinig, Bluezz.
En ik ga nog even naar de supermarkt. Ongezonde en onverstandige dingen halen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja idd maten zeggen weinig, maar toch voelt het niet leuk om een XXL te moeten kopen in mijn hoofdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou dat hele plaatsje was vreselijk troosteloos en armoedig, maar wel een vrij luxe winkelstraatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'I told you so'![]()
Kan me voorstellen dat het mét studenten erg gezellig kan zijn, maar in de zomervakantie...
Verder wel genoten vanWales
?
Hadden ze ook bhang-lassi?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
omg leeeeekkkkkkeriig de aardbei en mango
Mijn C1000 zal het wel niet hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
omg leeeeekkkkkkeriig de aardbei en mango
Maar ik ben zo moe en sacherijnig en ik heb zo'n enorme trekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet doen.
nee bij de lidlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn C1000 zal het wel niet hebben.
Hmmm. Aardbei & mango hè.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
nee bij de lidlspijt dat ik niet meer heb gekocht
Soepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe en sacherijnig en ik heb zo'n enorme trek
Meloen met hamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soep
Kipfilet
Rosbief
desnoods Serranoham, Parmaham
Koop een ananas
Ja, die winkelstraat viel ons ook op!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat hele plaatsje was vreselijk troosteloos en armoedig, maar wel een vrij luxe winkelstraatalthans, een paar meters leek het heel wat..
Verder is Wales echtHeb je ons verslag gemist??
klik
![]()
Nu sportentot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |