Misschien, maar dat zien we dan vrijdag wel. De zondag is nog wat minder (16 graden en regen), maargoed... ik wil zó graag nog even weg voordat 't collegejaar begint!quote:
Heb slechts een uurtje buiten kunnen zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar die had slecht weer en tegenvallend eten
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan wellicht dit weekend 'even' naar het Peak Districthet wordt toch wel lekker weer, dus gaan dan vrijdag op pad, twee nachtjes kamperen (hebben een nieuwe tent die uitgeprobeerd moet worden) en dan weer op huis aan!
Nee, vooral niet doen! Je spieren trainen rond de knie helpt helemáál niet tegen pijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga NIET, ik herhaal NIET, naar de sportschool voor deze ellende
Het is vermakelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar ik hoop dat je er van geniet
Ik met nodig weer naar de bieb.
Het kan beduidend rotterquote:
QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, vooral niet doen! Je spieren trainen rond de knie helpt helemáál niet tegen pijn![]()
Wie weetquote:
Dat zeg ik toch niet? Eerst maar eens met de fysio overleggen en daarna dingen zoeken die ik thuis kan doen en me geen 35 eur per maand gaan kosten in een omgeving waar ik niet wil zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, vooral niet doen! Je spieren trainen rond de knie helpt helemáál niet tegen pijn![]()
Geen idee, de rugbyvelden hier in de buurt zijn iig groen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef borisz het volgende:
MoBlo hoe is de rugbystemming nu in Engeland?
mja.. alleen dan moeten we nog iets verzinnen om geld mee te verdienen daar.. kán een puntje zijn denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Emigreren is best makkelijk!
We hebben het er al geregeld over gehad. Voor hem is werk vinden in GB natuurlijk een stuk eenvoudiger en met mijn Engels is niets mis. Alhoewel ik jouw zoektocht naar een baan wel wat ontmoedigend vind, want met jouw Engels is ook niks misquote:
WK begint over anderhalve weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, de rugbyvelden hier in de buurt zijn iig groen!
Wat een onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
QFT
maar dan ook niet meer zeuren dat het pijn doet aub![]()
nja je piept al een tijdje, maar heb nog geen verhalen over fijne trainingen gehoord van jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof je alleen in de sportschool kunt trainen
Jij snapt me tenminstequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Je kan overigens ook trainen zonder sportschool. Zomaar een ideetje.
Het scheelt dat jij dan gewoon full time aan de slag kunt, en ik niet. Ik zit vast aan mijn bijbaan eisen... Denk dat het een stuk makkelijker zou zijn als ik ook full time iets gezocht zou hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben het er al geregeld over gehad. Voor hem is werk vinden in GB natuurlijk een stuk eenvoudiger en met mijn Engels is niets mis. Alhoewel ik jouw zoektocht naar een baan wel wat ontmoedigend vind, want met jouw Engels is ook niks mis
Heb er ook nog niets mee gedaan hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja je piept al een tijdje, maar heb nog geen verhalen over fijne trainingen gehoord van je![]()
Ik ben niet zo'n sport-volgerquote:
geen idee, dat heb ik iig nog niet van je gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb er ook nog niets mee gedaan he
Eng - Ned is naar het voorjaar verplaatst volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sport-volgerwil wel een keer naar de pub als het/een Nederlands elftal (voetbal, hockey/watdanook) wordt uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |