hehe wellicht deelsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan ook tussen mijn oren zitten hoor.
Lijkt me nog best zwaar met zo'n motor aan de handquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
wandelen
een hele toffe aanvulling op 't motorrijden!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me nog best zwaar met zo'n motor aan de hand
De Brecon Beacons zijn awesomequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
me like! In mei gaan we naar zuid Wales (mijn beste dinnetje woont nu in Neath) en dan gaan we geheid Brecon Beacon in en naar de kust vogelkolonies kijken
Doen! En dan naar het VK emigreren, of naar Oostenrijk of Zwitserland ofzo, want in Nederland rijden is saaiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm.Voorlopig heb ik als doel een baan te vinden. Met zulke foto's is het volgende doel toch weer m'n motorrijbewijs!
Wel goed voor de conditie en spierballen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me nog best zwaar met zo'n motor aan de hand
Hoorde iemand anders ook al klagenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
waar is mijn woensdagavond detectiive gebleven
Hoe zijn de Belgische biertjes? (Ardennen toch?)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand heeft hier een open wifiniet al te beste verbinding, maar toch he....
Ben er in 1999 geweest, maar toen met mijn vader + gezin (zusje was toen nog maar bijna 5) dus geen wandelingen gemaakt helaas.. Kriebelde toen wel, was voor het eerst dat ik daar behoefte aan bleek te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Brecon Beacons zijn awesomewij hadden daar een heerlijke cottage loft. Normaal kamperen we, maar voor de huwelijksreis wilden we ook wel een weekje van de twee weken een bed hebben
Jij bloedzuiger!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Pehee je hebt vakantie!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Maar ik drink geen bier. Zit wel aan mijn derde glas pineau van vanavondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe zijn de Belgische biertjes? (Ardennen toch?)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pehee je hebt vakantie!!!![]()
en wij ook![]()
Heerlijk was datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt toch ook niets over Borisz gezegd toen-ie op vakantie in Zeeland zat te fokken?
Deadlift en squat!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
En wandelen is tof. Jammer alleen dat ik inmiddels zelfs bij kleine stukjea in het dorp mijn knieeen voel. Maandagochtend eerst de fysio bellen. Ben het nu echt zat
ķķk lekker, me dunkt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Maar ik drink geen bier. Zit wel aan mijn derde glas pineau van vanavonden een boek
Point of Impact. Het oorspronkelijke verhaal van de film Shooter.quote:
quote:
Zegt me niets, maar ik hoop dat je er van genietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Point of Impact. Het oorspronkelijke verhaal van de film Shooter.
Ik ga NIET, ik herhaal NIET, naar de sportschool voor deze ellendequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deadlift en squat!Dat hielp voor mijn knieen!
Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, dat soort opmerkingen zijn wel meer dan eens gemaakt. Maar ook wel van mensen die twijfeld hebben/hadden. Bij sommige post van Isa over dat hij nachtenlang zit te gamen en dan slaapt als zij vrij is dacht ik ook wel eensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan ook tussen mijn oren zitten hoor.
ha, toch wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ķķk lekker, me dunkt!
Wij gaan wellicht dit weekend 'even' naar het Peak Districthet wordt toch wel lekker weer, dus gaan dan vrijdag op pad, twee nachtjes kamperen (hebben een nieuwe tent die uitgeprobeerd moet worden) en dan weer op huis aan!
Ja maar die had slecht weer en tegenvallend etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt toch ook niets over Borisz gezegd toen-ie op vakantie in Zeeland zat te fokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |