abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:23:40 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101423298
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:

na de inschrijving werd ik gefotografeerd door de eigenaresse (zij heeft 3 setjes uit mijn garderobe uitgekozen) en sommige zijn best mooi :) ze mailen me er een paar zeiden ze.
sportief, netjes en trendy setje. kreeg leuke complimenten tijdens de shoot en nu hopen dat ik een keer geboekt wordt voor een leuke opdracht :)
Is het een bekend staande fotografe en moest je er zelf voor betalen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101423325
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Windigo, zou ze weer vegetarisch eten inmiddels?
wie zou dat nou moeten weten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101423349
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik snap het niet wat er met meneer X was :? Een weekje geleden ging hij weg, maar nu is hij terug, en nu ben je boos en verdrietig :?
ik ook niet gesnapt :{
pi_101423395
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Is het een bekend staande fotografe en moest je er zelf voor betalen?
bekend castingbureau ja, leuke fotografie- en acteerboekingen hebben ze. populair ook want druk met modellen die zich aanmelden en heb ff in het bestand meegespiekt.. mooie mannen ook zeg :9
pi_101423405
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wie zou dat nou moeten weten?
Alexxxxxx wellicht? :+ die noemde haar naam hierboven ergens, en toen moest ik daar aan denken :+
Ja doei.
pi_101423519
morgen btw een goede dansboeking! in Lange Voorhout met housedj's van 21u tot 23u, heeerlijk *O*
4 setjes op hakken maar goed, tot 23u en dan ben ik klaar O+
pi_101423554
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef golfer het volgende:

Oh ja, daar heb je nog een mob. foto van genomen. :9
Yups :+

woensdag 31 augustus 2011 @ 20:29:34 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101423566
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:

bekend castingbureau ja, leuke fotografie- en acteerboekingen hebben ze. populair ook want druk met modellen die zich aanmelden en heb ff in het bestand meegespiekt.. mooie mannen ook zeg :9
Oh, daar moet ik me dus inschrijven. O-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101423606
oooja en voor mij vanmiddag was ook een danseres en zij wist al haar lichaamsmaten uit haar hoofd want zij moet het natuurlijk regelmatig opmeten omdat ze danseres is :?

ik wist alleen mn kleding- en schoenmaat :') en kreeg vervolgens een centimeter om mn lijf
pi_101423611
En Isa @ MRI :*
pi_101423646
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit ff terug te lezen (jullie gaan hard }:| ) maar dit zie ik toch niemand zeggen hoor :N ;)
Achter de schermen en tussen de regels door. Een soort vibe.
pi_101423648
Sunny: ik ga julie site even opslaan! Zijn na het bewandelen/beklimmen van de Pen y Fan (bij Brecon) ook wel een beetje overtuigd van het idee wandelen (de wat ruigere paden O+ ) en willen dat nu we hier wonen wat op gaan pakken! En jullie kaartjes zien er ook goed uit!

Tante en oom zijn ook verslaafde wandelaars (mijn oom tot aan de Himalaya aan toe!) en we hebben toen ook kaarten van hen geleend, ze hebben echt veel!

O+ wandelen O+ een hele toffe aanvulling op 't motorrijden!
Ja doei.
pi_101423667
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, daar moet ik me dus inschrijven. O-)
:D probeer het, misschien wordt je wel uitgenodigd. mijn agent van 56 heeft ook een fotoshoot gehad via hen voor de Dirx krantjes ;)
pi_101423679
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je op mijn opmerking doelt: Ik ken Ross helemaal niet. Dus ik heb niets om te oordelen. Absoluut niet.

En ik weet nu dat het niet waar is, en dat Ross wel mee gaat. Maar als de Duutser ergens niet mee naar toe zou gaan waar ik wel heel graag zou willen dat hij mee gaat, en er spelen geen andere dingen, behalve dan dat het te vroeg is, dan zou het voor bij zijn geloof ik.

Maar goed, ik geloof heel graag dat Ross lief is, en van Isa houdt, etc. etc.

[/clarification!]
Ik bedoelde jou niet :)
pi_101423704
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak ook wel eens opnames in orde voor 'MRI onder dormicum' O-)
Dormicum is verlakkerij. Iig in mijn geval. Pijn werd niet minder. Ik kan me indenken dat je zo stoned ben dat je je minder herinnert, dat werkte in mijn geval ook niet. :r
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101423712
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yups :+

[ afbeelding ]
mooie pose Golfer, natuurtalent! :D
pi_101423763
Oh, staat golfer ook op die foto? Ik was afgeleid door de ketels bier :9
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 augustus 2011 @ 20:35:02 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101423806
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, staat golfer ook op die foto? Ik was afgeleid door de ketels bier :9
Ik zie golfer niet. Alleen die ketels :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101424118
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny: ik ga julie site even opslaan! Zijn na het bewandelen/beklimmen van de Pen y Fan (bij Brecon) ook wel een beetje overtuigd van het idee wandelen (de wat ruigere paden O+ ) en willen dat nu we hier wonen wat op gaan pakken! En jullie kaartjes zien er ook goed uit!

Tante en oom zijn ook verslaafde wandelaars (mijn oom tot aan de Himalaya aan toe!) en we hebben toen ook kaarten van hen geleend, ze hebben echt veel!

O+ wandelen O+ een hele toffe aanvulling op 't motorrijden!
:D Leuk!! Ik vind het altijd zo tof als we mensen inspireren met onze verslagen. Vanavond op de sportschool ook iemand die nu plannen maakt voor Wales (vage kennis van ons doet het zelfde klasje) :D
En wandelen O+ ik ben er verslaafd aan.. Maar dan wel in ruig en/of glooiend terrein. In Nederland vind ik er doorgaans niet zo veel aan... ;)
pi_101424212
Ja, als je 't doet, doe het dan goed, denk ik dan! En het is ook zo'n mooie omgeving! Ook om met de motor doorheen te rijden. We gaan ook nog op zoek naar de ruigere paden waar je ook met de motor mag / kunt komen zonder wandelaars en lokale bevolking te hinderen, want daar hebben we wel de motoren voor:

Dit zijn de Yorkshire Moors, ook héérlijk om doorheen te rijden/wandelen!
Ja doei.
pi_101424213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Achter de schermen en tussen de regels door. Een soort vibe.
Nou ja, het zal wel. :) Volgens mij zijn een aantal mensen die in het begin wellicht dit soort twijfels hadden inmiddels wel overtuigd dat het anders zit, althans ik wel ;) En ik vind het een erg lieve jongen voor zover ik hem gesproken heb die 2x dat ik hem gezien heb. Maar als hij daadwerkelijk niet mee zou zijn gegaan omdat het te vroeg was verdiende hij wel o|O , net als alle andere partners als die het zelfde zouden zeggen }:|
pi_101424240
Ik vind wandelen alleen leuk met iemand anders. Ik heb hier ook alles al gezien.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101424277
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, als je 't doet, doe het dan goed, denk ik dan! En het is ook zo'n mooie omgeving! Ook om met de motor doorheen te rijden. We gaan ook nog op zoek naar de ruigere paden waar je ook met de motor mag / kunt komen zonder wandelaars en lokale bevolking te hinderen, want daar hebben we wel de motoren voor:

[ afbeelding ]

Dit zijn de Yorkshire Moors, ook héérlijk om doorheen te rijden/wandelen!
O+ me like! In mei gaan we naar zuid Wales (mijn beste dinnetje woont nu in Neath) en dan gaan we geheid Brecon Beacon in en naar de kust vogelkolonies kijken O+
pi_101424326
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja, het zal wel. :) Volgens mij zijn een aantal mensen die in het begin wellicht dit soort twijfels hadden inmiddels wel overtuigd dat het anders zit, althans ik wel ;) En ik vind het een erg lieve jongen voor zover ik hem gesproken heb die 2x dat ik hem gezien heb. Maar als hij daadwerkelijk niet mee zou zijn gegaan omdat het te vroeg was verdiende hij wel o|O , net als alle andere partners als die het zelfde zouden zeggen }:|
Het kan ook tussen mijn oren zitten hoor.
pi_101424361
Hmm.Voorlopig heb ik als doel een baan te vinden. Met zulke foto's is het volgende doel toch weer m'n motorrijbewijs! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')