dan staat je windows profiel op een server en telkens als je inlogt wordt het vanaf de server naar je pc gedownload.quote:
Lijkt me zwaar irritant. Terechte klacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
dan staat je windows profiel op een server en telkens als je inlogt wordt het vanaf de server naar je pc gedownload.
Als je je afmeld dan wordt het weer terug naar de server geupload.
Dat hebben wij op school, dat is zó kut. Terechte klacht! Tenminste dat inloggen voor de eerste keer, dat duurt namelijk zo lang. Maar daarna is het echt handig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
dan staat je windows profiel op een server en telkens als je inlogt wordt het vanaf de server naar je pc gedownload.
Als je je afmeld dan wordt het weer terug naar de server geupload.
Het voordeel is dat je op elke willekeurige PC binnen het netwerk kunt inloggen en je data beschikbaar is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar irritant. Terechte klacht.
Als je pc crasht wordt je eventueel corrupte profiel niet naar de server weggeschreven en zou alles nog moeten werken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Palomar het volgende:
Had ik bij een van mn vorige werkgevers ook. Als de pc eens crasht of op andere manier niet netjes werd afgesloten dan was alles kapot
precies. Roaming profiles zijn ideaal voor iedereen die wel eens een andere werkplek gebruikt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:45 schreef Pijplipje het volgende:
Er zou waarschijnlijk ook een topic van de TS komen als die geen roaming profile had.
Waarom is alles weg van m'n bureaublad?
Waar zijn mijn favorieten?
Waar is m''n outlook PST gebleven?PST's zijn kut en archiving moet uit staan
Al m'n weergave instellingen staan weer anders, hoe kan dat?
etc etc. wees blij dat je systeembeheerder roaming profiles heeft ingesteld, hoef je tenminste niet bij elke andere werkplek je profiel in te richten.
Jouw bureaublad staat ook zeker vol met rotzooi?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef jeroen25 het volgende:
lekker een eeuwigheid wachten tot je bent ingelogd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |