Ik heb een tegemoetkoming van DUO, mag mijn reiskosten declareren bij de gemeente en kan ook nog Wajong krijgen als ik wil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
hoi terug
ik heb nog nieteens een fakking studiefinanciering of ov.
Zorgtoeslag is toch zo'n beetje standaard voor iedere jongere?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Zandman030 het volgende:
Heerlijk hoor stufi, OV, zorgtoeslag
leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een tegemoetkoming van DUO, mag mijn reiskosten declareren bij de gemeente en kan ook nog Wajong krijgen als ik wil.
In je eentjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb geen zin om te koken. Misschien ga ik gewoon met mijzelf uiteten.
En dan die mensen die kijken en wijzen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Ja, ik kreeg echt ¤15.000,- per jaar, terwijl ik maar ¤1.000,- per jaar nodig had.quote:
Gewoon gaan, schijt aan iedereen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Trollscience stuurt mij naaktfoto's![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Voor beide berichten:quote:
Ja, ouders zijn naar Thailand en mijn broertje is thuis. Dus in m'n eentje.quote:
Ezechielk stuurt mij foto's van misvormde piemels en anussenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Wat eet je broertje dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ouders zijn naar Thailand en mijn broertje is thuis. Dus in m'n eentje.Vrienden hebben het druk.
Geen idee. Maar die woont in Keiland, geen zin om heen te gaan.quote:
Oh, ik dacht dat jullie beiden nog bij jullie ouders woonde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die woont in Keiland, geen zin om heen te gaan.
Nee, ik woon weer thuis (bij ouders)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie beiden nog bij jullie ouders woonde.
Stront en poep opmerkingen zijn voor 7 jarige, ben jij 7?quote:
Veel ouder schat ik hem echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stront en poep opmerkingen zijn voor 7 jarige, ben jij 7?
Haten op P_zquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel ouder schat ik hem echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |