ja maar jij bent 15quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo gembersiroop en hoezo whiskey, dat doe ik nooit.
Het heet toch whiskysaus?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo gembersiroop en hoezo whiskey, dat doe ik nooit.
Deze vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Ezechielk, zo erg is het toch niet dat ik weer losgelaten ben
Koop eens een spongebob tosti ijzer joh!
Integendeelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Ezechielk, zo erg is het toch niet dat ik weer losgelaten ben
Koop eens een spongebob tosti ijzer joh!
Ik doe nooti whiskey erin, en btw gember hoeft niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heet toch whiskysaus?En gember, gewoon omdat het kan.
Ligt er aan of je er Whisky of whiskey in dondertquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heet toch whiskysaus?En gember, gewoon omdat het kan.
Het ding is een ramp!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Huppel, las ik nou via twitter dat je ook zo'n vreselijk druk viervoetig poesje in huis hebt?
Ik vind mijn recept gewoon lekkerder dan jouw recept.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe nooti whiskey erin, en btw gember hoeft niet.
rlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja en jij bent 11 en hebt geen vrienden in rl en wordt al je hele leven gepest.
Real Life.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
rlVoor de rest heb je gelijk
NIET DOOR MIJ!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Integendeel
En ik heb al een tosti ijzer
Mijn spongebobding is weggejat.
Ja maar ik doe geen gember erin, snap niet dat mensen dat erin doen, en whiskey is gewoon domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind mijn recept gewoon lekkerder dan jouw recept.
Wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je er Whisky of whiskey in dondert
Gember is trouwens puur voor de smaak, voor deze bazensaus.
Jij hebt een poesje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ding is een ramp!!
Vooral als ik slaap is hij wakker
I know how you feel. Hoe oud is hij nu? Alles is gesloopt in huis, hihi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ding is een ramp!!
Vooral als ik slaap is hij wakker
Whisky is schotsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whisky is Schots, whiskey is Iers of Amerikaans.
Whiskysaus zonder whisky.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar ik doe geen gember erin, snap niet dat mensen dat erin doen, en whiskey is gewoon dom
Hij is van 13 mei.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
[..]
I know how you feel. Hoe oud is hij nu? Alles is gesloopt in huis, hihi.
Nee, zo noemen Amerikanen het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whisky is schots!
Het heet Skotch in Schotland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |