Je weet maar nooit. Goeden tip!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Tip: leen nooit iemand anders z'n aambeienapplicator.
Man je bent niet te overtreffen. Het wachten is op Haaibaaike.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef zovty het volgende:
Ik gebruik trouwens zelf altijd sperti, want daar zit haai in.
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!! HAAI!!!!!
IK BEN GEVAARLIJK HE?!?!
Het is maar copypasta hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Rodawa het volgende:
Een aardige lap tekst voor een tong80-topic.
En jij bent verbaast dat mensen denken dat je homo bent?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:27 schreef Ragboer het volgende:
Ik steek altijd mijn vinger in mijn poepgat. Daar raak ik opgewonden van.
waar smaakt het naar? dat zeggen ze dan weer niet he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef tong80 het volgende:
Algemeen
Meer dan 50 procent van alle Nederlanders krijgt ooit te maken met anale klachten als gevolg van aambeien. Met name bij en na zwangerschap, ouderen en mensen met overgewicht komen aambeien regelmatig voor. Hemoclin is nieuw en zeer effectief tegen de aapak van aambeien. Hemoclin brengt direct verkoeling en verzachting en is handig en belangrijk: met de gebruiksvriendelijke applicator is het veilig en hygiënisch aan te brengen.
Hoe werkt het?
Directe aanpak met Hemoclin
Hemoclin behandelt en voorkomt aambeien, kloofjes en andere anale ongemakken. En verlicht direct de bijbehorende symptomen als jeuk, irritatie, branderigheid en gevoeligheid. De natuurlijke gel met 2QR-complex neutraliseert schadelijke bacterien ondersteunt het natuurlijke genezingsproces. Hemoclin bevat geen chemische toevoegingen, geurstoffen of stoffen van dierlijke herkomst
Eenvoudige, hygiënische en juiste dosering!
Aanbrengen van de gel gaat handig en hygienisch met de gepatenteerde applicator (aanbrengmechanisme). Hiermee komt de gel zonder knoeiboel en vervelend handcontact op de gewenste plek, zowel inwendig als uitwendig. Het is handig te doseren. Het binnendeel van de applicator wordt per behandeling gevuld met de juiste hoeveelheid gel, die pas tijdens het aanbrengen in contact komt met het beschermende buitendeel.
Waarschuwingen
Geen bijwerkingen bekend.
iets wat bedoelt is voor je anus in je mond stoppen ?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar smaakt het naar? dat zeggen ze dan weer niet he.
als je het in je anus kan stoppen zal het wel niet giftig zijn lijkt me!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:45 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
iets wat bedoelt is voor je anus in je mond stoppen ?![]()
Nog geen reden om het daarom maar in je mond te stoppen ..quote:Op donderdag 1 september 2011 02:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het in je anus kan stoppen zal het wel niet giftig zijn lijkt me!
dat lijkt me jouw persoonlijke mening. als het eetbaar is dan stop ik het in mijn mond!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:55 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Nog geen reden om het daarom maar in je mond te stoppen ..
Inderdaad, honden doen dat ook gewoon.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het in je anus kan stoppen zal het wel niet giftig zijn lijkt me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |