FINALEElke heerser geeft hier zijn plannen aan voor de totale invasie van Europa.
De oorlog zal hierna beslist zijn en we kunnen leven in vrede onder de vlag van onze nieuwe leider.
LompeHork Noorwegen ![27.png]()
Hier spreekt uw toekomstige Keizer, LømpeHørk.
Na de vele veroveringen en de overweldigende steun van verschillende facties, is het voor mij tijd om volledig Europa onder mijn hoede te nemen, ware het niet dat mijn tegenstanders pittig zijn.
Als eerste hebben we Spaanse Huppelmuts, met haar tetten een zeer gevaarlijke tegenstander, niet te onderschatten!
Ten tweede uiteraard de Zwitser Patje, een geduchte tegenstander met een zeer goede reputatie.
Omdat het op dit moment zinloos is om de landen binnen te vallen (ik ben immers de grootmacht onder de drie

), zal ik in dit geval gewoon de persoon in kwestie van de troon moeten werpen, het is de enige optie!
Huppelmuts is natuurlijk een eitje om te overwinnen, wij gebruiken de volgende benodigdheden:
- Een slootje Polen
- Een Ierse dwerg
- Een stokbrood en wijn (uiteraard uit Frankrijk)
- Een rood doek
Wij infiltreren haar fort door middel van een afleidingsmanoeuvre, een stel Polen. Als er 1 volk is dat voor afleiding kan zorgen zijn het Polen, bezopen door de spiritus als ze zijn, rennen/struikelen/kruipen ze richting het kasteel van Vrouwe Huppelmuts. De wachters zijn overrompeld door de Polen en lachen ze natuurlijk ontzettend hard uit.
Terwijl de wachters bezig zijn, sluipt de Ierse dwerg het fort binnen en begint te wapperen met een rode doek voor Vrouwe Huppelmuts. Voor ze zich realiseert wat er aan de hand is komt er een stier aanrennen, welke bezig was met een theepartijtje verderop.
Als een ware matador leidt de Ier de stier naar de tetten van Vrouwe Huppelmuts, de gevolgen kun je natuurlijk raden.
Tetloos rent ze naar haar wachters, die inmiddels door de Polen zijn overtuig om ook eens een lekker bakje spiritus mee te drinken. Ze lachen haar uit:
![lol-face.jpg]()
Vervolgens wordt ze door de eigen bevolking gestenigd en op de brandstapel gesodemieterd, het is niet alsof ze verder nog enige vorm van inbreng heeft in haar rijk.

De stokbrood en wijn vraag je? Ik zit uiteraard comfortabel vanuit de Pyreneeën te kijken naar het schouwspel met deze ingrediënten, had je iets anders verwacht? Ik geef geen neuk.
Echter staat er nog een obstakel in de weg: Patje.
Patje, Koning van een groot rijk, welke in menig veldslag een zeer glorieuze overwinning wist te behalen, zal vallen!
Terwijl Koning Patje in zijn achtertuin geniet van een mooi concert:
![2ighgrb.jpg]()
Bespied ik hem al geruime tijd, zijn tactiek is altijd anders en er valt niet op in te spelen. Gelukkig zijn wij Noren zeer beschaafd en kunnen wij hier best een trucje op verzinnen. Dit wordt een gigantische inval.
Terwijl wij Anders Breivik inzetten ter muzikale begeleiding (Die Walküre van Wagner schijnt een favoriet te zijn), rijden wij het machtige Zwitserland binnen.
Zonder dat wij het wisten, had Koning Patje al een tegenoffensief klaar staan, dit was niet verwacht. In de allerlaatste seconde realiseerde ik mij een fantastische tactiek (die ik voor maar 450 Euro had over had genomen van een Roemeense zwerver):
![bam.jpg]()
Wij zetten ons grote geheime wapen in: Thor, deze kneus…eh…held zal korte metten maken met onze Zwitserse tegenstanders! Hij kwam aanrijden in een koets en trok uit de voorste twee mannen van Patje's leger de darmen eruit. Tijdens deze manoeuvre, waarop iedereen van schrik begon te kotsen, reed Thor een rondje om de rest van de mannen en bond deze vast met de twee darmen. Van schrik wisten ze niet meer wat ze moesten doen en raakten in paniek, ze konden niet meer weg!
Terwijl dit bezig was, lieten wij een aantal Duitsers overvliegen uit het zojuist veroverde Duitsland, deze raakte nog meer in paniek en Love Parade-achtige taferelen waren inmiddels bezig, de Zwitsers werden vertrapt!

De Duitsers werden uiteraard gefusilleerd naderhand, ze zijn ons immers nog wat fietsen schuldig. De ultieme eindbaas maakte uiteraard het zware gevecht af, baas als hij is, keek hij ernaar en het was gedaan met Zwitserland:
![726p2c.gif]()
Koning Patje bleef over, eenzaam met zijn Schwyzerörgeli:
Wij aanvaardden, aardig als wij zijn, de excuses van Koning Patje en benoemde hem tot Stadhouder van Zürich, waar hij rustig zijn oude dagen kon slijten en mocht beginnen aan een rooftocht in Afrika namens Noorwegen.
HEIL NORGE!