Ik vind hem echt heel erg gaaf. Het bekende van Tonight, een nieuw tintje. Een goede tussenhang van rauwer en melodieuzer. Ja, klopt gewoon!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk 1 van de weinige remixen die ook echt bijzonder goed is.
Meestal is het origineel altijd beter en is de remix meestal een verneuking van het nummer. Maar deze is zeker nice
Nog meer remixen (van 'klassiekers') die eigenlijk wel noemenswaardig zijn?
Nee echt dat de ene artiest een mix maakt van een track van de andere artiest.quote:
Precies. het heeft echt de A2 stijl.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel erg gaaf. Het bekende van Tonight, een nieuw tintje. Een goede tussenhang van rauwer en melodieuzer. Ja, klopt gewoon!
Yessquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee echt dat de ene artiest een mix maakt van een track van de andere artiest.
[..]
Precies. het heeft echt de A2 stijl.
Het is dan ook een supervet anthem! Genoeg meeschreeuw-potentie en herkenbaarheid om een anthem te zijn, maar wel gewoon doorrammen en geen kazigheidquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef Sethje het volgende:
onze anthem heeft de defqon dvd gehaald, toch wel erg vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat een kutremixquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef Lamabal het volgende:
wat blijf ik dat een heerlijke mix vinden
Tja, het is niet echt een fijne productie zo..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef mstx het volgende:
Even alles in een andere volgorde zetten en... tadaaaa... je hebt een refixxXxXxxxXx
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef robuust89 het volgende:
Echt he
Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Jongequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Opnieuw repareren, lijkt me duidelijk tog
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feestquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Universe Was Born (Qlimax 2011 / Thrillogy 2011 Anthem ?)
Als dit waar is dan begin ik nu al te bidden voor een beter ruimte / space decoor dan afgelope qlimax. die was om te huilen als je er niet recht voor stondquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feest
Heel apart, ik vind het zelf een schijtremix, maar waarschijnlijk ook omdat het origineel bij mijn top 5 allertijden zit. Vreemd genoeg lijkt 75% van de hardstyle wereld dit een briljante remix te vinden...? De hele euforie is uit het nummer gesloopt, knap hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat een kutremixNet zo'n tegenvaller als hun Yellow Minute remix... En er zitten rare piepjeshouse-piepjes in!!
Dat ze maar eens echte kutnummers remixen, dat is pas een uitdaging
re-amps zijn vetterquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:37 schreef mstx het volgende:
Even alles in een andere volgorde zetten en... tadaaaa... je hebt een refixxXxXxxxXx
Heb m nu een paar keer geluisterd en ben het hier mee eens. Typische A2 sound, en daarnaast gewoon een heel puik nummer, top remix en doet niets af aan het origneel en zou als een op zichzelf staand nummer ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:31 schreef Sethje het volgende:
er zit gewoon een verschil in euforische hardstyle en de a² stijl. ik vind de a² stijl bij vlagen ook vet en dit is echt een typische a² plaat met vette kicks en een aanstekelijke, haast zeurende, melodie.
Ik vergelijk het ook niet met het origineel, want dat is appels met peren.
Want?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Levitas het volgende:
Zie het niet zitten om van 7:00 tot 14:00 te moeten werken, om 15:00 de bus te pakken en vervolgens om 8:00 de bus terug naar huis te nemen.
Alpha twins vs Seizure - Motherfuckerquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alpha twins vs Seizure - Motherfuckeren 1 van de 2 had toen nog een bril zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |