quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef robuust89 het volgende:
Dit jaar geen Q-Base, heb al wat anders staan die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom jij ook naar mijn verjaardagsfeestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Hij draait in de Open Area, hosten is een groot woord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef -Menn0- het volgende:
http://events.q-dance.nl/2011-09_10-september_q-base/line-up
Crypsis host toch ook een area?!
Is goed! Roep maar een plaats en tijd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Kom jij ook naar mijn verjaardagsfeestje?
Ow ik begreep dat hij een eigen area zou hosten.. My bad..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij draait in de Open Area, hosten is een groot woord.
Yeey!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Is goed! Roep maar een plaats en tijd!
Mag k koooooomen?quote:[b]Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 s
Ow trouwens, als er meer mensen van dit topic zijn die mee mijn verjaardag willen inluiden dan mag dat natuurlijk ook
Altijd! Heerlijke muziek is dat!quote:
Ha, tof idee!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
ideeën voor # 250: track van een artiest die begint met de eerste letter van je (fok)naam.
Die Q-base cd van thilo & Evantien ik ga die van thrasher ook zeker even een kans geven
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef robuust89 het volgende:
Dit jaar geen Q-Base, heb al wat anders staan die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop voor je dat je een heul, heul, heeeuuuuuuul goede reden hiervoor hebt, meneertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kun je nu beter je verjaardag vieren dan op Q-Base!?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Kom jij ook naar mijn verjaardagsfeestje?
Ik hou mijn verjaardag ook in de HMH tijdens Qore 3.0
The Outside Agency
Precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef haakon het volgende:
Waar kun je nu beter je verjaardag vieren dan op Q-Base!?
Feestje van mijn werk, bier + botsauto's lijkt mij een hele goede combo!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een heul, heul, heeeuuuuuuul goede reden hiervoor hebt, meneertje?
[..]
Als ik het kado kreeg ging ik graag naar Q-Base maar het is mij nu gewoon veeeeel te duur, komt oa doordat ik nu op kamers zit, net op vakantie ben geweest, camera heb gekocht en over 5 maanden op buitenlandse stage moet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een heul, heul, heeeuuuuuuul goede reden hiervoor hebt, meneertje?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt het vandaan lijkt me.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef Koepert het volgende:
Beetje Jay-Z ft Linkin Park - Numb/Encore gone wrong...
Maar toch vind k m nog wel te pruimen. lyrics zijn niet top.. maar ach.. ook niet zo tenenkrommend als andere platen.. maar idd.. de plaat lijkt uit meerdere stukken van verschillende melodieën te bestaan, en dat stoort wel.. k zou m echter best kunnen aanhoren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
Going HAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Hahahahah wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die lelijke melodie die alle kanten opgaat, zielige vocals.. en wie de fuck is Buddahman?
Pitcher vroegah:
Pitcher nu:
Genre gaat langzaam maar zeker wel kapot door de oneindige tsunami aan schijt releases. Wel jammer dat namen die ooit garant stonden voor creatieve, mooie platen, nu misbruikt worden als melkkoe.
[ Bericht 8% gewijzigd door 16meter op 01-09-2011 15:37:19 ]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:40 schreef NLS04 het volgende:
oef hoorde net die plaat voordat ik hierheen kwam en gelukkig ben ik niet de enige die een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gevoel ervan krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |