23 dollar is belastingvrij, dus waarom geschenkzending aangeven. Factuur meesturen en dan kan post.nl naar hun administratiekosten fluitenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:34 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb van de vrienden van post.nl een brief ontvangen dat ze de waarde willen weten van een zonnebril die ik besteld heb in China. ik heb de bril voor 23 dollar gekocht. wat is wijsheid, factuur meesturen of geschenkzending aangeven?
Ten eerste. Fake Dr.dre headphone's en andere namaak artikelen mogen hier niet besproken worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef gadam het volgende:
Hey ik ben nieuw op dit forum maar ik volg het al een laaaange tijd nooit echt zin gehad om me aan te melden, maar ik zit met een vraag en ik heb al vaak gezocht en niks gevonden en vergeef me als ie ergens duidelijk staat en ik het met me domme kop over het hoofd heb gezien..
Maar ik wil bij DealExtreme die fashion headphones bestellen (die fake dr dre headphones).
Als ik nou wil afrekenen met mijn paypal krijg ik een fout melding steeds en staat er dat ik met mijn credit card moet betalen? Ik heb geen credit card en ik zie dat veel mensen gewoon met hun pp account kunnen betalen wat is het problem??
Alvast bedankt voor de moeite..
Wees blij dat je een foutmelding krijgt, hoef je ze niet te kopenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef gadam het volgende:
Hey ik ben nieuw op dit forum maar ik volg het al een laaaange tijd nooit echt zin gehad om me aan te melden, maar ik zit met een vraag en ik heb al vaak gezocht en niks gevonden en vergeef me als ie ergens duidelijk staat en ik het met me domme kop over het hoofd heb gezien..
Maar ik wil bij DealExtreme die fashion headphones bestellen (die fake dr dre headphones).
Als ik nou wil afrekenen met mijn paypal krijg ik een fout melding steeds en staat er dat ik met mijn credit card moet betalen? Ik heb geen credit card en ik zie dat veel mensen gewoon met hun pp account kunnen betalen wat is het problem??
Alvast bedankt voor de moeite..
Komt nog best lekker geluid uit hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:37 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Wees blij dat je een foutmelding krijgt, hoef je ze niet te kopen
Maar even serieus, ze zijn bagger kwaliteit, op alle fronten. En daar komt nog bij dat je ze hier niet mag bespreken.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt nog best lekker geluid uit hoor.
heb je alle stappen doorlopen? anders even contact opnemen met Paypal. Wij werken daar niet heh.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef gadam het volgende:
Owh mijn excuuses oke haha ik wil de FASHION HEADPHONES kopenen mijn paypal is al gelinkt naar mijn ing account?
Oh zo. Daar heb ik geen problemen mee en heb er ook nog nooit van gehoord. Weet niet of andere hier van hebben gehoord op dit forum? Anders ff dealextreme mailen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef gadam het volgende:
Haha nee dat begreip ik maar ik zag dat het probleem ook bij andere was maar dat ze ook geen duidelijk antwoord krijgen, kijk ik heb al jaren een paypal account gelinkt aan mijn bank ik koop bijna elke maand wel wat op tinydeal.com alleen als ik bij dealextreme iets wil bestellen krijg ik een bericht dat deze verkoper alleen creditcard accepteerd van mij?
Ja is goed denk dat ik dat ga doen, ik wacht eerst ff op mn geld dat word nu over gezet op mn paypal account zo dat als ik ze mail het ineen keer door kan gaan(aangezien ik me geld wat er op stond aan andere dingen heb gebruikt haha)quote:Op woensdag 7 september 2011 17:58 schreef Repeating het volgende:
[..]
Oh zo. Daar heb ik geen problemen mee en heb er ook nog nooit van gehoord. Weet niet of andere hier van hebben gehoord op dit forum? Anders ff dealextreme mailen.
Mensen die niet snappen dat ze hem kopen voor het designquote:Op woensdag 7 september 2011 18:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Identiek aan het origineel. Die ook bagger zijn.
Dat doen ze wel en een order verzenden en antwoorden op mijn mail niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef RobertNL het volgende:
Gisteravond een ticket bij DX gemaakt voor uitbetaling van refferals, en nu al binnen!
Dat is je factuur. Uitprinten, opsturen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb geen factuur, alleen paypaltransactieoverzicht. De verkoper heeft wel personal gift op het pakje gezet en de waarde op 12 dollar... Gaan ze dan niet piepen over dat het bedrag niet klopt?
Bij mij is chinaprices wel langzaam: dat 3arpyaka... staat vaak lang in beeld. Windows 7 / chrome / glasvezel / nieuwe dell laptop lijkt me geen moeilijke combi of heb ik dat fout?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef MagischMannetje het volgende:
Wel een big up voor chinaprices ja, werkt soms nog fijner dan die zoek optie van de sites zelf.
Bij mij duurt het max 5 sec voordat hij laad. Windows 7/FireFox/oude Pc.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Bij mij is chinaprices wel langzaam: dat 3arpyaka... staat vaak lang in beeld. Windows 7 / chrome / glasvezel / nieuwe dell laptop lijkt me geen moeilijke combi of heb ik dat fout?
Ik had laatst contact met hem omdat het zo langzaam wasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Bij mij is chinaprices wel langzaam: dat 3arpyaka... staat vaak lang in beeld. Windows 7 / chrome / glasvezel / nieuwe dell laptop lijkt me geen moeilijke combi of heb ik dat fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |