abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101405613
Half februari ben ik uitgerekend en zal ik bevallen van ons 2e wonder.
Nu ben ik opzoek naar iemand die voor ons hier een fotoreportage van wil maken.

Wij zijn woonachtig in Zoetermeer, en zal dan ook daar in het Ziekenhuis bevallen.
Het zal dus erg handig zijn als je snel ter plaatsen kan zijn.
Verder verwachten we van jou dat je onopvallend bent, en tegen bevallingen kan ;)
En dat je ook als we je snachts bellen je bed uit komt...:P

Verder zijn we niet moeilijk hoor ;) en eigenlijk best gezellig.(dit is geen garantie tijdens de
bevalling btw.)

Een reuze vergoeding kunnen we hier niet tegen over stellen, maar een klein bedrag en beschuit met muisjes na afloop is natuurlijk het minste wat we je kunnen bieden :)

Je mag de foto's (die door ons zijn goed gekeurd) voor je eigen portfolio gebruiken...

Nou lijkt het je wat, en heb je op afroep/oproep tijd in februari, laat het me dan weten!
pi_101405895
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef ProFlamer het volgende:
Ik heb maar 1 reactie: :r
@TS; Om het zo bot maar te zeggen, moet ALLES gefotografeerd worden? Als dat zo is ken ik niemand namelijk, als het maar om foto's gaan van jullie en het kind en geen edele delen helemaal bebloed enzo dan ken ik wel wat mensen die interesse hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tha_Erik op 31-08-2011 15:29:36 ]
pi_101406006
Ook even ontopic:
Bevalling is natuurlijk prima om te fotograferen, maar persoonlijk snap ik niet zo waarom het 'down there' ook moet worden gefotografeerd. Een nichtje van me heeft dit wel laten doen door der vent, maar ik snap daar echt het idee niet achter. Iedereen weet wel hoe dat werkt toch? Niet dat je ze later nog eens gaat bekijken, want ook jijzelf hebt laterhand waarschijnlijk de reactie: iew, snel de volgende foto. (dit is ook wat ik meekrijg van anderen, dan ze zelf later fotos gaan kijken en ineens denken: oeps! Zap snel naar de volgende foto! Om maar te zwijgen wat de reacties zijn als het per ongeluk aan heel de familie geshowed wordt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Tha_Erik op 31-08-2011 15:29:49 ]
pi_101406162
Natuurlijk zit ik niet te wachten op iemand die met zijn/haar camera bij mij komt " binnen kijken"

Dit is wat ik graag wil....

En daar moet toch wel iemand voor te vinden zijn right ;)
pi_101406177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:43 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

:N

Ook even ontopic:
Bevalling is natuurlijk prima om te fotograferen, maar persoonlijk snap ik niet zo waarom het 'down there' ook moet worden gefotografeerd. Een nichtje van me heeft dit wel laten doen door der vent, maar ik snap daar echt het idee niet achter. Iedereen weet wel hoe dat werkt toch? Niet dat je ze later nog eens gaat bekijken, want ook jijzelf hebt laterhand waarschijnlijk de reactie: iew, snel de volgende foto. (dit is ook wat ik meekrijg van anderen, dan ze zelf later fotos gaan kijken en ineens denken: oeps! Zap snel naar de volgende foto! Om maar te zwijgen wat de reacties zijn als het per ongeluk aan heel de familie geshowed wordt.

Tevens even TR om op te schonen
Inderdaad; mijn vrouw bevalt over 2,5 weken en ik ga zeker foto's maken. Maar niet tijdens de bevalling en al helemaal niet downunder. Ten eerst ziet het er niet uit; ten tweede moet ik daar nog overheen straks zonder aan deze beelden te moeten denken en ten derde is het niet alleen een baby wat eruit kan komen maar alle ander stoffen ook...

Je maakt toch ook geen foto's van jezelf downunder als je aan het poepen bent. En sowieso dat soort dingen aan andere laten zien 8)7 Echt ik heb de verhalen gehoord; nou als iemand dat bij mij flikt om dergelijke foto's te laten zien/video's, dan dwing ik net zo goed mijn opmerkingen aan hen op....

Nee hoor ik maak wel foto's van het moment dat mijn dochtertje straks lekker voor het eerst in de armen van haar moeder ligt; schoongemaakt en wel! Zal ze zelf ook een stuk prettiger vinden later!
pi_101406228
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Zunda079 het volgende:
Natuurlijk zit ik niet te wachten op iemand die met zijn/haar camera bij mij komt " binnen kijken"

Ah ja die zijn wel netjes; al ga ik denk ik geen foto's van mijn vrouw maken tijdens de weeën, maar dat zal ze zelf ook niet willen.

Maar ehm stel nou voor dat het hele proces 24 uur duurt? Kan best een tijdje duren natuurlijk.
pi_101406304
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Zunda079 het volgende:

Die foto's zijn volgens mij ook wel te maken door iemand die je ook graag als persoon bij de bevalling zou willen hebben dacht ik zo? Denk aan een ouder/broer/zus oid. Verder moet je je er ook in kunnen vinden dat je een (mogelijke) vreemdeling toelaat bij 1 van de meest intieme momenten die je als stel ooit mee zal maken, en dat die bij zeg een calamiteit (hoop het niet) uit een verloskamer geweerd zal worden oid?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_101406317
@ zatoichi, Ja... dat zou kunnen... nu is het mijn 2e en hoop dat deze bevalling vlotter verloopt dan de eerste (A)
Maar ja dat kan je natuurlijk nooit zeggen.... kan ook in 2 uur gedaan zijn natuurlijk :P
pi_101406399
@fruityloop
Natuurlijk heb ik daar over na gedacht, maar de mensen in mijn omgeving vertrouw ik dit gewoon niet toe, ik wil mooie foto's en geen pruts werk.
En mijn ervaring is dat er toch al aardig wat mensen in en uit een verlos kamer lopen, dus 1tje er bij moet zo erg niet zijn.
Plus, we gaan natuurlijk wel een keer een gesprekje voordat we met iemand in zee gaan :)
pi_101406707
Jij hebt de telegraaf gelezen :P
Twiddel
pi_101406752
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
Jij hebt de telegraaf gelezen :P
Wat dan? Link?
pi_101407083
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Wat dan? Link?
Geen idee, de telegraaf die ik las op vakantie.
Zaterdag of vrijdag ofzo.
Twiddel
pi_101407362
Een geboorte is niet bijzonderder dan de straat over steken. Waarom wil je daar foto's van?
  FOK!fotograaf woensdag 31 augustus 2011 @ 13:42:11 #15
17893 Forno
pi_101408329
Zou eerst eens navragen bij het ziekenhuis of foto's van de bevalling zijn toegestaan. Weet dat filmen in veel gevallen niet is toegestaan.
pi_101409451
Dood is ook veel voorkomend, daar schijnen mensen ook foto's van te maken... Dat snap ik dan weer niet :)

En knappe dokter die mij tegen houd mijn bevalling te fotograferen...
pi_101409488
Hahaha leuk artikel btw... maar niet gelezen, wou dit al bij de eerste, maar dat liep iets anders :P
pi_101410151
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Zunda079 het volgende:
Dood is ook veel voorkomend, daar schijnen mensen ook foto's van te maken... Dat snap ik dan weer niet :)
Minder gewoon dan geboorte. Maar goed, daar gaat het niet om. Je 'wonder' is doodnormaal. Waarom wil je daar foto's van?
pi_101410568
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Minder gewoon dan geboorte. Maar goed, daar gaat het niet om. Je 'wonder' is doodnormaal. Waarom wil je daar foto's van?
Nou de straat oversteken doe je misschien elke dag meerdere keren, een bevalling is toch iets anders. Bijna iedereen laat bijvoorbeeld ook zijn huwelijksdag fotograferen.
Er zijn veel mooie bevallingsreportages te vinden online, ik vind het persoonlijk ook mooi. Het is toch iets dat je niet vaak doet en wat later mooi kan zijn om terug te kijken.

En zeker zulke foto's als in het filmpje of andere reportages die je online kunt vinden, dat ziet er heel mooi en intiem uit. Ik vind een geboorte van een kindje persoonlijk wel een wonder, stel je voor een babietje dat 9 maanden vanuit niets is gegroeid in je buik. Ook al gebeurt het vaak, dan nog is het zeker wel heel erg bijzonder.

TS: Ik heb nog nooit een bevalling gefotografeerd, maar misschien eventueel wel interesse om te doen. Het lijkt me erg bijzonder om te doen!

[ Bericht 8% gewijzigd door bl0emetjE op 31-08-2011 15:04:17 ]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:30:42 #20
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101412112
Reacties met :r enzo mogen achterwege blijven. Als dit je eigen keuze niet zou zijn, dan blijf maar weg.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101412776
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:44 schreef bl0emetjE het volgende:
En zeker zulke foto's als in het filmpje of andere reportages die je online kunt vinden, dat ziet er heel mooi en intiem uit. Ik vind een geboorte van een kindje persoonlijk wel een wonder, stel je voor een babietje dat 9 maanden vanuit niets is gegroeid in je buik. Ook al gebeurt het vaak, dan nog is het zeker wel heel erg bijzonder.
Iets wat jaarlijk bijna 30 miljoen keer gebeurt en een basisonderdeel van ons bestaan is (voortplanting) is niet wonderbaarlijk, hoe erg je ratelende eierstokken je ook anders vertellen. Het is na ademen en vocht/voedsel tot ons nemen het meest normale wat er is.

Puur omdat TS haar hormonen vertellen dat haar wormpje bijzonderder is dan de rest wordt zo'n fotoreportage bijzonder VOOR HAAR. Voor de rest van de wereld, die niet de hormoonhuishouding, door dat wormpje, overhoop heeft is er niks bijzonders aan.

Ergens snap ik dus wel waarom TS dat op foto wil hebben, voor haarzelf, maar een groter nut dan dat heeft het totaal niet.
pi_101412955
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iets wat jaarlijk bijna 30 miljoen keer gebeurt en een basisonderdeel van ons bestaan is (voortplanting) is niet wonderbaarlijk, hoe erg je ratelende eierstokken je ook anders vertellen. Het is na ademen en vocht/voedsel tot ons nemen het meest normale wat er is.

Puur omdat TS haar hormonen vertellen dat haar wormpje bijzonderder is dan de rest wordt zo'n fotoreportage bijzonder VOOR HAAR. Voor de rest van de wereld, die niet de hormoonhuishouding, door dat wormpje, overhoop heeft is er niks bijzonders aan.

Ergens snap ik dus wel waarom TS dat op foto wil hebben, voor haarzelf, maar een groter nut dan dat heeft het totaal niet.
Heb jij je dag niet of zo? Zo kon je elke foto wel onbelangrijk maken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 31 augustus 2011 @ 18:19:45 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101418094
Trollen enzo mogen ook achterwege blijven.
TS wil het, punt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101418185
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:44 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

TS: Ik heb nog nooit een bevalling gefotografeerd, maar misschien eventueel wel interesse om te doen. Het lijkt me erg bijzonder om te doen!
O+ En ik denk dat TS daar heel blij mee moet zijn! Kijk regelmatig nog op je site! Zó mooi! :Y
Ja doei.
pi_101418249
Spam.

[ Bericht 98% gewijzigd door Netsplitter op 31-08-2011 18:58:34 ]
pi_101420613
Huh? Spam?
Kan mijn bericht aan Zunda weer terug moderator? Ik wilde graag aan haar verzoek voldoen... gratis en voor niks?! groeten, Harriët
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 31 augustus 2011 @ 19:21:40 #27
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101420638
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef studio62 het volgende:
Huh? Spam?
Kan mijn bericht aan Zunda weer terug moderator? Ik wilde graag aan haar verzoek voldoen... gratis en voor niks?! groeten, Harriët
Lees je PM eens eerst.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101420818
Oh sorry, ik was nog niet zo thuis op het forum... Zet er dan maar mijn privé mailadres bij (thuis@tantepluis.nl), want ik doe dit op privétitel en wil graag aan Zunda's verzoek tegemoetkomen.
pi_101422261
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ En ik denk dat TS daar heel blij mee moet zijn! Kijk regelmatig nog op je site! Zó mooi! :Y
O+ Wat een lief berichtje, dankjewel :*
  FOK!fotograaf woensdag 31 augustus 2011 @ 21:16:35 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_101426147
Hmm, lijkt me interessant om te doen. Snap ook wel het idee erachter volgens mij als ik zo het filmpje zie. Woon op ongeveer 20-25 minuten van het ziekenhuis Z'meer, dus dat is ook geen probleem denk ik.

PM anders even als je nog iemand zoekt. Kan ik je ook mijn site etc geven, al staat daar nog geen werk zoals dit op. Heb in ieder geval genoeg ervaring :). Lijkt me leuk vervolg op mijn 9 maanden project wat ik 3 jaar geleden heb geschoten van een ander forumlid :).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_101429823
Hallo Zunda,

Ik zou deze bijzondere reportage graag voor jullie willen maken! Ik werk regelmatig samen met mijn vriend die fotograaf is en heb dus ervaring. Voor een bevalling schrik ik niet terug: ik kom namelijk uit de verpleging en ben zelfs nog een tijdje kraamverzorgster geweest! Als je me een berichtje stuurt kunnen we kennismaken en kan ik je wat foto's laten zien zoals ik die maak. Kunnen we een beetje een idee krijgen of het is wat je zoekt. En misschien sta ik dan in februari wel met je mee te puffen :-)

Groetjes, Harriët
  donderdag 1 september 2011 @ 08:41:16 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101439774
Uh bah, mensen die de bevalling in het fotoalbum van hun kind doen, en nog erger, die dan aan je laten zien. Full Color rauw vlees, alsof je naar een bermbom slachtoffer zit te kijken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101439971
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Uh bah, mensen die de bevalling in het fotoalbum van hun kind doen, en nog erger, die dan aan je laten zien. Full Color rauw vlees, alsof je naar een bermbom slachtoffer zit te kijken.
Dat is hier gelukkig nicht im frage zogezegd, dát soort foto's willen ze juist niet.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  FOK!fotograaf donderdag 1 september 2011 @ 20:49:08 #34
18921 freud
Who's John Galt?
pi_101461810
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat je dan op de verkeerde sites zit :+
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')