Frikadelbroodjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen!
Ik ben alleen thuis, mijn vierdaagse, huiswerkvrije weekend is begonnen en ik heb twee frikandelbroodjes!Wat is het leven toch mooi!
Tevens, de TT.
Wel lekker, heb je plannen wat je gaat doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen!
Ik ben alleen thuis, mijn vierdaagse, huiswerkvrije weekend is begonnen en ik heb twee frikandelbroodjes!Wat is het leven toch mooi!
Tevens, de TT.
Het is gewoon lekker, maar een broodje döner kebab is altijd nog beter!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Frikadelbroodjes.
Paupervoedsel jong
Morgen met wat vrienden naar de film, nog geen idee welke, en voor de rest heb ik eigenlijk geen plannen. Ik zie wel wat ik ga doen, maar ik ga sowieso uitslapen iedere dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel lekker, heb je plannen wat je gaat doen?
Tot over 5 minuten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga een leven zoeken, toedelss
Uitslapen wel goed idee ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker, maar een broodje döner kebab is altijd nog beter!
[..]
Morgen met wat vrienden naar de film, nog geen idee welke, en voor de rest heb ik eigenlijk geen plannen. Ik zie wel wat ik ga doen, maar ik ga sowieso uitslapen iedere dag.
Ik word in de vakantie pas om 1 uur wakker, vindt jij dat uitslapen, of vindt jij dat te laat, of juist te vroeg?quote:
Ligt eraan wat je die dag gaat doen, als je niet veel te doen hebt is het prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik word in de vakantie pas om 1 uur wakker, vindt jij dat uitslapen, of vindt jij dat te laat, of juist te vroeg?
Voor in de vakantie een prima tijd, je hebt toch echt wekenlang vrij. Maar in het weekend slaap ik uit tot 11 uur, zo voorkom ik dat ik mijn ritme compleet verkloot.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik word in de vakantie pas om 1 uur wakker, vindt jij dat uitslapen, of vindt jij dat te laat, of juist te vroeg?
Misschien doordat de meeste mensen op school of werk zitten en de rest buiten is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |