Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Word ik afgebrand als ik vertel dat ik in totaal misschien 2 afleveringen heb gezien van JS?

Tot aan de grond. Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Word ik afgebrand als ik vertel dat ik in totaal misschien 2 afleveringen heb gezien van JS?

KLAPPEN jongquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:

Dan kom ik bij jou wel alle afleveringen kijkenquote:

vinnie heeft ook geen aandacht nodigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
Het enige JS wijf wat ik nog wel kan verdragen is Jenny. Geen overkill aan aandacht nodig.
Voor de looks zou ik inderdaad toch voor Sammi gaan.

Beetje respect voor een oudere dame jij hequote:

Vinnie (L)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
vinnie heeft ook geen aandacht nodig

Stiekem ben ik 54quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje respect voor een oudere dame jij he

Deze gaat in mijn sigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:

Waarom bij mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou wel alle afleveringen kijken

Groot scherm, gezellig, koud bier en happy placequote:

Ja maar. Maar. Maar. Ik heb alleen seizoen 3 nog maar staanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot scherm, gezellig, koud bier en happy place

Je had al beloofd dat je die zou bewaren voor mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja maar. Maar. Maar. Ik heb alleen seizoen 3 nog maar staan

In South Park vind ik haar uitermate aantrekkelijkquote:

Niks mis met vadsig!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
Snooks is wat vadsig. Net als Deena. Die kunnen er nog wel wat beter uitzien.

Je moest aan mij denken hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |