Niet goed?quote:
De laatste keer dat Ez zn peners in de TT van een udowu stond hadden ze het niet over een plassertjequote:
Uiteraard.quote:
Ja idd is dat in tegenwoordig ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef Plastic_zak het volgende:
jac0bus is een baas want hij heeft zijn status niet verborgen.
Het is tegenwoordig ´in´ om het te verbergenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja idd is dat in tegenwoordig ofzo?
Eet je hont op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik probeer nu te genieten van een broodje banaan.
Links een kitten die op mn bord probeert te klimmen. Rechts een hond die afwacht wat er als eerste op de grond beland, kitten of broodje, allebei eetbaar
Doe maar een broodje kitten dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik probeer nu te genieten van een broodje banaan.
Links een kitten die op mn bord probeert te klimmen. Rechts een hond die afwacht wat er als eerste op de grond beland, kitten of broodje, allebei eetbaar
Ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef Plastic_zak het volgende:
jac0bus is een baas want hij heeft zijn status niet verborgen.
Nee dank je, ik heb vandaag al een Gogo poppetje gehad bij de supermarkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kies maar een sticker uit.
[ afbeelding ]
Doe mij een Big Tasty zonder tomaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
Wij gaan hier onszelf volstoppen met de culinaire hoogstandjes van de McDonald's.
Tomaaaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij een Big Tasty zonder tomaat
Grote patat met 2 friet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Annnet het volgende:
ja ik wil graag een grote patat met 2 friet en een ijsje met mayo
En een McFlurry saladequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote patat met 2 friet?
Duidelijk verhaal chick
Wanneer gaan we dat bestellen bij de Mac?quote:
ALS IK MIJN RIJBEWIJS HEB IN MN TURKENGOLFquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dat bestellen bij de Mac?
Deal!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
ALS IK MIJN RIJBEWIJS HEB IN MN TURKENGOLF
Mocht die vent ooit nog terugbellenquote:
Die hebben ze niet meer. Nu heb je een of andere rare 1955 burger, wat er op zou moeten lijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij een Big Tasty zonder tomaat
Moet ie haar ff goeie beurt geven eerstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mocht die vent ooit nog terugbellen
Hij moest nog overleggen met zijn wijf, die zal wel tegenwerken.
Je gaat hem toch niet echt halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
ALS IK MIJN RIJBEWIJS HEB IN MN TURKENGOLF
Ja godverquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meer. Nu heb je een of andere rare 1955 burger, wat er op zou moeten lijken.
En die auto ook gelijk ff, zou wel handig zijn. Nou ik ga theorietrainen, gezelligquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ie haar ff goeie beurt geven eerst
We hebben een bod gedaan en we gaan akkoord enzo maar zijn chick dus nog nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet echt halen?
Zegt de C1 rijderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet echt halen?
George staat ook ver rechts in dat rijtjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:26 schreef Annnet het volgende:
Smart < C1 < Ka < Twingo < . .. . .,. . . ., < Annet haar Golf
Ja en dan vooral gaan rondrijden rond Rotterdamquote:
Noes, mijn goede beeld van je, wat doe jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef Annnet het volgende:
[..]
We hebben een bod gedaan en we gaan akkoord enzo maar zijn chick dus nog niet
Ik ben al bezig voor die Polo. Dus hopelijk niet lang meerquote:
Baas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan vooral gaan rondrijden rond Rotterdam
En dan gaan we naar Duitsland hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Noes, mijn goede beeld van je, wat doe je
[..]
Ik ben al bezig voor die Polo. Dus hopelijk niet lang meer
Dat zou alleen zijn omdat jij er in rijdt dan. Anders hoort hij nog voor de C1, samen met de BMW 3 serie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:26 schreef Annnet het volgende:
Smart < C1 < Ka < Twingo < . .. . .,. . . ., < Annet haar Golf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |