Nee ik heb het al eens eerder geprobeerd en hij kan me echt niet bekoren met zijn gezemel. Bovendien lees ik tegenwoordig heel andere boeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef Zemelknoper het volgende:
Tja CTRL-ALT-DEL, probeer het. Zijn ego is schijn. Hoort allemaal bij zijn spel.
Beste boek...tjee Godtje, ik vind er zo veel goed, maar ik denk "Vergeef mij de liefde".
Sja. Z'n stijl (superieur geouwehoer over niets en dus over alles) moet je wel liggen natuurlijk... ik kan me goed voorstellen dat 't niet ieders kopje thee is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee ik heb het al eens eerder geprobeerd en hij kan me echt niet bekoren met zijn gezemel. Bovendien lees ik tegenwoordig heel andere boeken.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:58 schreef punchdrunk het volgende:
brusselmans is de man. iemand die een boek van 660 pagina's kan beginnen met de zin: "ik heb alweer geen fuck te melden, en dat ga ik deze keer doen in 6 a 700 pagina's, we zullen zien." wint enorm wat mij betreft.
Hij heeft het talent om precies op het juiste moment om te schakelen van totaal absurd en compleet richtingsloos naar poetische, scherpe en soms cynische overpijnzingen. ik bedoel:opmerkingen als "het leven is een dansfeest voor kreupelen" kom op zeg, dat is toch fucking mooi
heb hem ook wel eens gesproken in een cafe. in het echt een hele rustige, bescheiden en sympathieke vent.
Vind je? Ik vind het allemaal gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:10 schreef Zemelknoper het volgende:
"De enige manier om een kind geen pijn te doen, is het niet verwekken."
Stof tot nadenken.
Herman Brusselmansquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef Façade het volgende:
Ik zou zweren dat over Herman al een reeks was, maar goed.
Je kunt zijn kloten kussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het allemaal gelul in de ruimte.
Waarom? Ik moet meestal wel grinniken als hij zichzelf de eer van de beste schrijver van Vlaanderen weer eens toekent. Dit in contrast met zijn futloze houding tegenover zichzelf en de wereld is juist zo mooi.quote:
Dat is fijn, ik zal het eens lezen. Dit forum is zo groot, godbetert.quote:
google.fok.nl zal u immer helpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Dat is fijn, ik zal het eens lezen. Dit forum is zo groot, godbetert.
Mwa, ik weet niet, het stoort soms gewoon.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:07 schreef Façade het volgende:
[..]
Waarom? Ik moet meestal wel grinniken als hij zichzelf de eer van de beste schrijver van Vlaanderen weer eens toekent. Dit in contrast met zijn futloze houding tegenover zichzelf en de wereld is juist zo mooi.
"Haar kutje werd spontaan nat, of niet natuurlijk. Dat valt niet na te gaan."quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef Zemelknoper het volgende:
"De 100-jarige oorlog was hét evenement van die eeuw".
Mijn god, i rest my case.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |