En daar overheen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:22 schreef WasMachinator het volgende:
BREAKING: #PSV stuurt dokter naar #Slovenië voor keuring naar #matavz
Dat wordt dus teveel betalen voor matavz..
Mooooi!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En daar overheen:
BREAKING: #PSV en #fcgroningen hebben een AKKOORD over #matavz. Slechts keuring, die vandaag in Ljubljana is, kan nog roet in eten gooien.
Misschien wordt Lens wel het kind van de rekening, wie weet. Labyad komt er wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben niet overdreven blij met Matavz. Goede voetballer bij Groningen, maar is hij de spits die in het systeem past? Kan hij het niveau aan? Hebben we niet 2 miljoen teveel afgetikt? En wat gaat er gebeuren met Labyad, die duidelijk beter functioneert op rechts dan Lens?
Dat zijn de vragen die bij mij het enthousiasme tamelijk temperen.
Matavz is gewoon een killer in de spits. Die heeft PSV niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben niet overdreven blij met Matavz. Goede voetballer bij Groningen, maar is hij de spits die in het systeem past? Kan hij het niveau aan? Hebben we niet 2 miljoen teveel afgetikt? En wat gaat er gebeuren met Labyad, die duidelijk beter functioneert op rechts dan Lens?
Tja dat is altijd afwachten..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:36 schreef Lemming22 het volgende:
Als hij komt en jullie worden geen kampioen dan is het wel heel erg slecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Met Matavz erbij is alles minder dan een kampioenschap gewoon een groot probleem voor PSV... met deze investeringen en geen resultaat doemt er een Feyenoord-scenario op
De meeste wethouders blijkbaar...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef Gauner het volgende:
[..]
Misschien wordt Lens wel het kind van de rekening, wie weet. Labyad komt er wel.
Wat een team zeg, wie had dit in mei durven dromen?!
En als we kampioen worden dan krijgen we ook gezeikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als hij komt en jullie worden geen kampioen dan is het wel heel erg slecht.25 miljoen uitgeven ofzo? en dan geen kampioen worden in Nederland dat kan niet.
Nouja, v. Basten lukte het met ajax ook na 30 miljoen te hebben uittgegeven, het is gewoon geen garantie op succes, maar ik heb er nu wel vertrouwen in dat we sowieso 2e worden. Als we dit jaar dan een beetje redelijk Europees presteren zouden we als nummer 2 een lichtere tegenstander krijgen in de voorronde CL.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als hij komt en jullie worden geen kampioen dan is het wel heel erg slecht.25 miljoen uitgeven ofzo? en dan geen kampioen worden in Nederland dat kan niet.
Ja dat zal best. Maar daar trek je je dan vrij weinig van aan neem ik aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als we kampioen worden dan krijgen we ook gezeik
Sowiesoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Maar daar trek je je dan vrij weinig van aan neem ik aan.
Alsof er louter mensen zijn aangetrokken, en niemand is vertrokken. Vroig jaar heeft PSV al afscheid moeten nemen van Afellay, en daarna ook nog iemand als Doedelzak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |