Meestal kijk je IN een krantquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
wat is er voor Alert, ik helemaal op De Telegraaf kijken
nog?quote:
Een jongetje is vaak irritant, hooguit wel geinigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
nog?
Houdt dat op bij een bepaalde leeftijd?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een jongetje is vaak irritant, hooguit wel geinig
Een knul is te slungelig en stinkt een uur in de wind
Een vent is lekker en schattig
Daarna wordt het een kerel en dat kan er soms mee door
Daarna wordt het een man en dan hoeft het voor mij niet meer
Zoiets
ik zag geen vraagteken?quote:
Slaap lekker!quote:
Ik vind het wel een lekkertje. Maar da's de makke van oudere vrouwen; die hebben daar een beetje last van. Dus ik hou het allemaal netjes en zulksquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Wordt niet wakker van het amber alert!
Ah okee, oudere vrouwen houden van jongere mannen, genoteerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkertje. Maar da's de makke van oudere vrouwen; die hebben daar een beetje last van. Dus ik hou het allemaal netjes en zulks
Ik ben niet oudquote:Jij daarentegen bent nog op de leeftijd dat je er lekker op los kan dingessen. Dus hou je niet in
quote:
Hou jij eens heel snel je T's binnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee, oudere vrouwen houden van jongere mannen, genoteerd
[..]
Ik ben niet oudIk val op oude mannen
![]()
[..]
![]()
![]()
Doodvermoeid na al dat bezoek bent ik
Ze breken de tent tussen het eten en slapen door volledig afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Elies: rennen jouw logeerdames inmiddels al in huis rond? Hier is het na een drink- en slaapuurtje weer puinhoop.
Niet per definitie 'houden van', maar gewoon dat ze ze wel schattig vinden. Niet eens in de biblical sense overigens; gewoon schattigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Ah okee, oudere vrouwen houden van jongere mannen, genoteerd
Ah, dan is hun gedrag hier niet buitengewoon. Maar wel vijfvoudig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze breken de tent tussen het eten en slapen door volledig af
Tis vooral de witte; de rode is een braafje en veel rustigerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dan is hun gedrag hier niet buitengewoon. Maar wel vijfvoudig.![]()
![]()
Die witte heeft een nieuwe hobby: aanloop van dan van achteren halverwege mijn bovenbenen springen om vervolgens via mijn bevallige bipsebaps richting rug te tijgerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
AUWAUWAUW! Er lag/ligt een kitten aan mijn tenen te knagen!En Polleke knuffelt mijn planten maar weer eens.
Ow, die van mij klimmen al sinds week 5 omhoog richting rug. Gisteren had ik er 4 opzitten. Zie die er dan maar eens af te plukken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die witte heeft een nieuwe hobby: aanloop van dan van achteren halverwege mijn bovenbenen springen om vervolgens via mijn bevallige bipsebaps richting rug te tijgeren
Auw, gloeiende
Tuttuttuttut.quote:
Ja, je wil ze ook niet doodknijpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ow, die van mij klimmen al sinds week 5 omhoog richting rug. Gisteren had ik er 4 opzitten. Zie die er dan maar eens af te plukken.
Het is inderdaad een kunst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je wil ze ook niet doodknijpen
Valt trouwens best nog niet mee om ze levend aan de 14 weken te krijgenZe doen zo suicidaal af en toe
Ik moes ze allemaal binnenhouden van ca22 dus vandaar da ik de overollige eruigegooid hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wassup met je hangende ttttttttttt?
Dat binnenhouden faalde dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moes ze allemaal binnenhouden van ca22 dus vandaar da ik de overollige eruigegooid heb
Ben je lekker mee.... Wil je er een paar van mij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik moes ze allemaal binnenhouden van ca22 dus vandaar da ik de overollige eruigegooid heb
Ga naar Cat om de beeldinstellingen terug te zettenquote:
Kittens die de bedrading van je speakers mishandelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Kittens die beeldinstellingen veranderen en niet zeggen hoe ik ze terug moet zetten.
Sawyer zet altijd mn laptop op volledig scherm EN opent een veld met allerleid HTMLquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Kittens die beeldinstellingen veranderen en niet zeggen hoe ik ze terug moet zetten.
Ja, sowwy namens Manolo en Ecco.quote:
Heeft hij hier geleerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sawyer zet altijd mn laptop op volledig scherm EN opent een veld met allerleid HTML
Zal vast Sawyer zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb laatst de ESF SC naar FHF gezet zonder dat ik wist dat ik dat deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |