Omdat het kan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Waarom wiskunde in godsnaam?
Ik heb wiskunde B op het Atheneum met een 5 afgesloten..
Alleen integreren, primitiveren, differentiëren etc. kon ik wel goed. Algebraïsch formulewerk je weet wel. Natuurkunde vond ik wel vet, verbinden van wiskunde en toepassen in van die vage formules.
Flauwekul allemaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat het kan!
Wiskunde is de meest elementaire wetenschap waarop alle moderne wetenschap is gebaseerd. En wiskunde kan zo poëtisch zijn! De meest ingewikkelde formules terugbrengen tot een simpel antwoord...![]()
Ik draaf door. Maar you get my point.
GBV is ook onmisbaar hoor, dat ontken ik zeker niet!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Flauwekul allemaal.
Het GBV werkt nog steeds beter dan dat wiskundig geneuzel!
Hmhm, ik snap je best hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat het kan!
Wiskunde is de meest elementaire wetenschap waarop alle moderne wetenschap is gebaseerd. En wiskunde kan zo poëtisch zijn! De meest ingewikkelde formules terugbrengen tot een simpel antwoord...![]()
Ik draaf door. Maar you get my point.
Om die organisaties zeker van subsidies te voorzien?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
GBV is ook onmisbaar hoor, dat ontken ik zeker niet!
Maar af en toe moet GBV ook wetenschappelijk en/of wiskundig bewezen worden
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om die organisaties zeker van subsidies te voorzien?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Daarom heb jij MAVO en doe ik uni.
Gebruik je vingers en mond maar voor dingen waar je wel goed in bent!
Oh god..quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Daarom heb jij MAVO en doe ik uni.
Gebruik je vingers en mond maar voor dingen waar je wel goed in bent!
Goed he...quote:
Welke discussie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goed he...
Heb gewoon geen zin om die discussie online aan te gaan omdat het gewoon geen hout snijdt.
Duidelijkquote:
Die van ErwinRommelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welke discussie?
Met mij of die met ER?
Trustenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh k
Maar, ik ga maar is slapehn doen. Trusten
Ik lig ook al in bed. Maar ErwinRommel komt er niet bij liggen voordat hij een nieuw deel geopend heeft geloof ik..quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh k
Maar, ik ga maar is slapehn doen. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |