triestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meiske woonde bij haar vader in huis. Vader is plotseling overleden. Zij heeft het huis geërfd maar kan de hoge hypotheek niet opbrengen, en zit nu in de financiële problemen. Ze heeft niet eens tijd gehad om te rouwen
Ja... ik dacht laat ik mij maar even inhoudenquote:
had voor mij niet gehoeven. Ik tel niet zo op die lapo's. fipo's en wat er nog meer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja... ik dacht laat ik mij maar even inhouden
echt?? of een geinbericht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
Er komt ijzerdraad uit Bollokus been
Neu echt..... foto op twitterquote:
wat eng. Is hij al terug naar een arts geweest? enne...hoe kon dat gebeuren dan?quote:
Ik krijg de indruk dat de hechting spontaan naar buiten aan het komen is. Ik wacht op bericht terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat eng. Is hij al terug naar een arts geweest? enne...hoe kon dat gebeuren dan?
Een van zijn vrienden zegt ook al dat het er 'nasty' uit is. Even wachten of ie reageertquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
heb even naar de foto gekeken. Ziet er toch wel raar uit. Hoop dat hij zo verstandig is een arts te bezoeken..Net wat jij zei. Infectiegevaar
Schijnt er op deze manier uit te moeten komen. Moet het alleen goed schoonhoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
heb even naar de foto gekeken. Ziet er toch wel raar uit. Hoop dat hij zo verstandig is een arts te bezoeken..Net wat jij zei. Infectiegevaar
zal lastig zijn, gezien zijn werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnt er op deze manier uit te moeten komen. Moet het alleen goed schoonhouden
Nieuw ziekenhuis heeft in ieder geval ook nieuwe faciliteiten. Ik ben zelf in ieder geval blij dat ik meestal naar het OLVG mag, is net een dorp vergeleken bij AMC en VUMCquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ben vanavond voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Wat een bakbeest is dat geworden zeg. Wij hadden hier eerst 3 minder grote ziekenhuizen, deze zijn nu één ziekenhuis geworden in een geheel nieuw complex
Goed afdekken met gaas en een verbandje. Moet er alleen niet een koe zijn poot weer net optrekken en zijn been als boom gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal lastig zijn, gezien zijn werk
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ben vanavond voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Wat een bakbeest is dat geworden zeg. Wij hadden hier eerst 3 minder grote ziekenhuizen, deze zijn nu één ziekenhuis geworden in een geheel nieuw complex
Het ziet er wel mooi uit. Hoe het met de faciliteiten zit, weet ik niet....Ik weet niet hoe groot het budget wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuw ziekenhuis heeft in ieder geval ook nieuwe faciliteiten. Ik ben zelf in ieder geval blij dat ik meestal naar het OLVG mag, is net een dorp vergeleken bij AMC en VUMC
Is inderdaad wel zoeken ja. Maar is ook als je doorgestuurd wordt naar een ander ziekenhuis, buiten de stad.....ff wennen.....want....alles went, behalve een v...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisalleen maar een hoop gezoek
![]()
goeienaaf, ik ben weer van de partij![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisalleen maar een hoop gezoek
![]()
goeienaaf, ik ben weer van de partij![]()
achja, weer een berg info, en gezellig geouwehoerd met wat andere moeders. Ook meteen weer voor de kar gespannen om een nieuwe adressenlijst te makenquote:
zo ging het bij mij vroeger ook altijd. Waarom weet ik niet, maar ze wisten mij altijd te vinden, op school, op de voetbalvereniging, bij de ehbo-vereniging...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, weer een berg info, en gezellig geouwehoerd met wat andere moeders. Ook meteen weer voor de kar gespannen om een nieuwe adressenlijst te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |