Dat sowieso, denk dat je er ook meer aan zal hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Een SSD blijft met de huidige prijzen natuurlijk nog wel een 'luxe'-product, maar in het vorige topic wilde ik meer zeggen dat je beter je geld aan een SSD kunt uitgeven, dan aan een i7 2600K.
eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Een SSD blijft met de huidige prijzen natuurlijk nog wel een 'luxe'-product, maar in het vorige topic wilde ik meer zeggen dat je beter je geld aan een SSD kunt uitgeven, dan aan een i7 2600K.
Je zou een SSD met dubbelzijdige tape zelfs vast kunnen maken, geen ruimte hebben is een beetje een kut excuus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef drumstickNL het volgende:
meh, ik wacht nog even met een SSD, heb er toch al geen ruimte voor atm.
haha, ik keek ook al op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Je zou een SSD met dubbelzijdige tape zelfs vast kunnen maken, geen ruimte hebben is een beetje een kut excuus.
Ik heb al HDD's gelegd tussen de wirwar aan draden, ik denk niet dat ik de kast nog dicht kan drukken als ik er een SSD bij tussen stop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Je zou een SSD met dubbelzijdige tape zelfs vast kunnen maken, geen ruimte hebben is een beetje een kut excuus.
Zijn inderdaad nog ontzettend duur ja, compleet met je eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mday het volgende:
[..]
haha, ik keek ook al op.
financiele ruimte dan
Lekkere airflow heb je dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb al HDD's gelegd tussen de wirwar aan draden, ik denk niet dat ik de kast nog dicht kan drukken als ik er een SSD bij tussen stop.
intel's schijnen de topklasse zo ongeveer te zijn. OCZ vertex hobbelt daar achter ergens, maar zijn zeker een goeie 2de keusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:00 schreef Mday het volgende:
Ik hoor dat de Intels het goed doen, en de OCZ Vertexes (hoewel...)
Prijsbewust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een beetje dom bezig.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prijsbewust.![]()
Van een SSD gaat mijn fps niet omhoog in 3d games. Die 30 seconden die ik verlies met opstarten van Windows overleef ik wel hoor
Wanneer gebruik je een swapfile met +4GB ram?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
De echte winst zit em in een enorm snelle swapfile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |