Wijntjes drinken ofzo is altijd goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef princess-a het volgende:
Thanks voor de leuke reactiesMoest direct erna werken, waardoor het jeeeeeeej gevoel echt gedaald is tot een 0-punt. Dus nu maar even proberen iets te bedenken waardoor ik me weer jeej voel
![]()
Gefeliciteerd Lin!
Het is zo'n mooi woordquote:
Ik blijf er ook gewoon om lachen. Best triest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi woord![]()
'so hee, ik heb vandaag echt veel jeuk aan m'n schutrups!'
'M'n schutrups speelt op joh'
enz enz....
Ik dacht aan Moët & Chandonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wijntjes drinken ofzo is altijd goed
En thanx babe
Gefeliciteeeerd! Dat verdient wel een Moëtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan Moët & Chandon![]()
Mijn buurman heet Schutrups van zn achternaam
Inderdaad!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Dat verdient wel een Moët.
En Linyay voor Schutrups BV!
Zou het familie zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan Moët & Chandon![]()
Mijn buurman heet Schutrups van zn achternaam
Ik ga zo ook eens kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Todlers & Tiaras aan het kijken op Youtube...
Mijn hoofd gaan ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ter illustratie: een 5 jarige met een french manicure op d'r tenen en een nepgebitje omdat ze aan het wisselen is![]()
)
Ik zit er ook een te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Todlers & Tiaras aan het kijken op Youtube...
Mijn hoofd gaan ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ter illustratie: een 5 jarige met een french manicure op d'r tenen en een nepgebitje omdat ze aan het wisselen is![]()
)
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Incantrix het volgende:
En Nagelschaartje, zulke dingen kijk ik niet, ik word er naar van..
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".
Dat is eigenlijk in a nutshell waarom ik sowieso geen tv meer kijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".
True story.
Het zijn ook zulke bizarre kinderen. Zag net en 8 jarige die er ouder uitziet dan ik. En een 8jarige die haar moeder konijnenoortjes liet dragen omdat ze er dan stom uitzag (en moeder deed het ook nog)
![]()
O en Lindy:
Ik kijk geen tv, maar dit is als een ongeluk. I can't stop looking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk in a nutshell waarom ik sowieso geen tv meer kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |