mooiquote:
Ik voel me vereerdquote:
Dat gehaper. Ik krijg epilepsie ervan!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Siep? Wil jij draagmoeder worden?
quote:
Ik keek echt zoquote:
Snap ik. Een kind dragen voor iemand anders, alsof je een soort drachtige koe bent!quote:
Phoebe deed het ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Snap ik. Een kind dragen voor iemand anders, alsof je een soort drachtige koe bent!
Whahaha moehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Snap ik. Een kind dragen voor iemand anders, alsof je een soort drachtige koe bent!
Phoebe.quote:
Ik heet geen Phoebequote:
Wat tof! Dat ze het daar nu al over hebben!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha moehhhhhhhhh
Bazenschool zitten mijn kids op, hij vraagt mag ik het filmpje kijken van de moord op Kennedy dat hadden we op school
Zo zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha moehhhhhhhhh
Bazenschool zitten mijn kids op, hij vraagt mag ik het filmpje kijken van de moord op Kennedy dat hadden we op school
Ja zo zat ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat tof! Dat ze het daar nu al over hebben!
Of Jesus Camp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Laat ze ook meteen Bowling for Columbine zien Siep.
Snap ik wel, op die terugblikafleveringen na heb je dat idee niet zo snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik keek de serie al een tijdje en toch kwam ik er pas laat achter dat Monica en Ross broer en zus waren.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Laat ze ook meteen Bowling for Columbine zien Siep.
Jep, díe terugblikken alsin: terug naar hun jeugd en zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik wel, op die terugblikafleveringen na heb je dat idee niet zo snel.
Ja zag het, wil ik dus niet zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens op 4 september heb je op Nat. geographic een interview met Bush over zijn beleving van 9-11
Ik denk dat hij niks dan leugens verteld inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zag het, wil ik dus niet zien.Die pipo heeft shit for brains.
Hmm, interessant. Wordt heerlijk ergerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens op 4 september heb je op Nat. geographic een interview met Bush over zijn beleving van 9-11
Wtf, die mensenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Er is trouwens een nieuw gevaar in Amerika, erger dan Palin. Michelle Bachmann. Noemt Hurricane Irene een verdiende straf van God en wil NY weer homo huwelijk af maken. En ze heeft nog veel steun ook.
Dat las ik ergens ja. Zij schijnt echt knettergek te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Er is trouwens een nieuw gevaar in Amerika, erger dan Palin. Michelle Bachmann. Noemt Hurricane Irene een verdiende straf van God en wil NY weer homo huwelijk af maken. En ze heeft nog veel steun ook.
Die is al vroeg tussen de klemmen van een werkbank gezet. Met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
http://outspokennyc.com/s(...)-to-michele-bachmann
Dat gezicht alleen al.
Dat zou het beste zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat las ik ergens ja. Zij schijnt echt knettergek te zijn
Hopen dat Ron Paul het gaat worden voor de republikeinen.
Ze kijkt net zo uit haar ogen als Dr. Phil's vrouw, die domme bambi ogenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
http://outspokennyc.com/s(...)-to-michele-bachmann
Dat gezicht alleen al.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
Filmpje even laten zien, zijn reactie: Dat is toch niet normaal, die mand was zo goed en dan wordt hij doodgeschoten.
Clintonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn.
Maar ik ben bang dat dit Obama's enige termijn was, er zal iemand anders komen, en ik hoop dan toch Clinton.
Ja dat is het ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook hartverscheurend hoe Jackie over die auto klimt.
Hilaryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn.
Maar ik ben bang dat dit Obama's enige termijn was, er zal iemand anders komen, en ik hoop dan toch Clinton.
Die is goed ja. Met lindsey Lohan in een fatsoenlijke rol.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ook een aanrader trouwens is Bobby, over John's broer die ook doodgeschoten werd. Zie je de levens van 20 + mensen die avond dat het gebeurd.
Ken ik volgens mij ja, ik zat net uit te leggen waarom sommige mensen gedood worden, hoe the fuck leg je het eigenlijk uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ook een aanrader trouwens is Bobby, over John's broer die ook doodgeschoten werd. Zie je de levens van 20 + mensen die avond dat het gebeurd.
Ze laat zien dat ze het best kan. Jammer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die is goed ja. Met lindsey Lohan in een fatsoenlijke rol.
Pff, dat is bijna niet uit te leggen. Die kronkels die sommige mensen in hun kop hebben houden psychiaters en psychologen over de hele wereld nog bezig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ken ik volgens mij ja, ik zat net uit te leggen waarom sommige mensen gedood worden, hoe the fuck leg je het eigenlijk uit
Inderdaad. Maar dat geldt voor meerdere acteurs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze laat zien dat ze het best kan. Jammer.
Ik zit nu weer midden in Hitler, The rise of evil, en natuurlijk ook nog in het boek, hoe in hemelsnaam kan die haat zo erg worden dat je miljoenen mensen dood maakt, dat je iemand niet mag kan ik me voorstellen maar zo'n diepe haat en totaal geen gewetensbezwaren, ik kan er met mijn pet niet bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff, dat is bijna niet uit te leggen. Die kronkels die sommige mensen in hun kop hebben houden psychiaters en psychologen over de hele wereld nog bezig.
Ik heb je een toepje gegeven op FB, voor het Franse gevoelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Renesite het volgende:
Ik luister al 2 dagen dezelfde CD... Ik hoor niet meer wat ik luister
Ik zie nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb je een toepje gegeven op FB, voor het Franse gevoel
Ik ook niet meerquote:
Ik vind hem geweldigquote:
Ik zit helemaal in de chillquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig
Ik word er zo vrolijk van
de straf die god ons geeft heet Michelle Bachmannquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |