Inderdaad, eureka! Ik heb te weinig schoenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze snappen het echt niet he? En zo iemand zit zich dan elke zaterdagavond af te vragen waarom ie nou nooit een relatie heeft gehad.
Je luistert ook wijvenmuziek dus lichtelijk homofiel kom je wel over via teh interwebz.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 'beste vriendjes met vrouwen' bendat ik ermee overweg kan en geen ict-kneus ben die gaat stotteren als een vrouw hem aanspreekt wil niet zeggen dat ik voor het grootste deel met het andere geslacht omga.
![]()
Ja, want ik praat altijd over schoenen met vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef banapples het volgende:
Jij praat veel met vrouwen over schoenen. Ik doe weer andere dingen. Ieder zo zijn ding.
Ik krijg opeens zin in stroopwafelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb 1 paar schoen momenteel, ongeveer deze:
[ afbeelding ]
Maar mocht ik onverhoopt een begrafenis hebben ofzo, dan koop ik wel een paar nette schoenen
Eigenlijk vind ik gewoon dat je "functionele" schoenen niet mag meetellen. Dat zijn sowieso schoenen die je niet elke dag draagt. Sport/hardloopschoenen, berg/wandelschoenen, veiligheidsschoenen. Trek je enkel aan omdat je anders gewoon een groter risico met je fysieke gesteldheid neemt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:12 schreef Geelman het volgende:
Nette herenschoenen vind ik het mooiste. Gevolgd door sportieve schoenen zoals sneakers of all stars. Daarnaast heb je nog schoenen nodig voor bepaalde activiteiten zoals bergen beklimmen en klussen. Dan heb je vaak ook nog een paar winterschoenen.
Dus even op een rijtje zetten:
- Nette schoenen
- 'Nette' schoenen voor werk
- Sneakers
- All Stars
- Leren boots
- Sportschoenen
- Bergschoenen
- Veiligheidsschoenen
Ik heb ook gewoon 8 paar schoenen...
gadver ben je wout ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Werkschoenen (3 sets: Lakschoenen, Veiligheidsschoenen en en gewoon gympies), normale schoenen, sportschoenen en reserveschoenen... Valt toch wel mee
Ah mooi, dan kan ik al 10 paar verklaren en uitleggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik gewoon dat je "functionele" schoenen niet mag meetellen. Dat zijn sowieso schoenen die je niet elke dag draagt. Sport/hardloopschoenen, berg/wandelschoenen, veiligheidsschoenen. Trek je enkel aan omdat je anders gewoon een groter risico met je fysieke gesteldheid neemt.
Tuurlijk is rokje wel idealer, maar met deze kutzomer lijkt het me wat koud voor ze..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok, als je het echt een beetje met smaak uitzoekt kan het best. Maar afwisselen met een jurkje ofzo is wel zo leuk
Gaat ie weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze snappen het echt niet he? En zo iemand zit zich dan elke zaterdagavond af te vragen waarom ie nou nooit een relatie heeft gehad.
Wat is 'wijvenmuziek' volgens jou dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Je luistert ook wijvenmuziek dus lichtelijk homofiel kom je wel over via teh interwebz.
nofi
Je zal het vast ook wel over mode, Justin Bieber en meer van dat soort zaken hebben daar twijfel ik ook niet over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want ik praat altijd over schoenen met vrouwenverder dan nu in dit topic wat paupers uitlachen die maar 1 afgetrapt paar hebben waar ze de hele week op lopen komt het niet hoor.
We proberen Ritmo uit zijn ontkenningsfase te halenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:16 schreef Chloroform het volgende:
Mja, sowieso iedereen hier die zich aangevallen voelt en op de persoonlijke toer gaat.
Die kauwgomballenhouse van de Swedish House Maffia bijv.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is 'wijvenmuziek' volgens jou dan?
The Bangles schijnen zoiets te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is 'wijvenmuziek' volgens jou dan?
Doe es, er zullen vast nog wel een paar overbodig zijn..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik al 10 paar verklaren en uitleggen.
Je snapt het dus echt niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, eureka! Ik heb te weinig schoenen.
Dat haal ik anders niet uit de OP. Dat zou namelijk wel een terechte klacht zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je snapt het dus echt niet.
Het gaat niet om die extra paar schoenen, het gaat om de hele instelling: als man mag ik dik zijn, elke ochtend een vies shirt van de grond rapen en afgetrapte zweetschoenen zijn niet erg.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:18 schreef banapples het volgende:
[..]
Je zal het vast ook wel over mode, Justin Bieber en meer van dat soort zaken hebben daar twijfel ik ook niet over.
Toch wel grappig dat een ICT'er die zelf hoogstwaarschijnlijk nog maagd is en nooit een wijf neukt mij gaat uitmaken voor homo. Blijf vooral jezelf voorhouden dat je mannelijk bent met je bierpens, je pauperkleding en je rockmuziek.quote:We proberen Ritmo uit zijn ontkenningsfase te halen
Zet het dan niet in de TT. Dan had je al meer gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je snapt het dus echt niet.
Het gaat niet om die extra paar schoenen,
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
The Bangles schijnen zoiets te zijn.
Ja, echt vrouwenmuziek. En echt de enige muziek die ik luisterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kauwgomballenhouse van de Swedish House Maffia bijv.
You're doing it wrong.quote:
Dit was meer iets wat later kwam, gedurende een discussie in het topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet het dan niet in de TT. Dan had je al meer gelijk gekregen.
Hardloopschoenen, zaalschoenen, kunstgrasschoenen, voetbalschoenen, schoenen die ik in het zwembad aan heb, omdat ik op slippers uitglijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe es, er zullen vast nog wel een paar overbodig zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |