Jij hebt liever een hoog tweakers-gehalte?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geeft het Vivagehalte goed aan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het een wijf was, zou ik lesboseks met hem hebben.
Sommige schoenen passen namelijk gewoon echt niet bij een rok/jurkje met legging/maillot/panty. Daar heb je gewoon meerdere paar schoenen voor nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Triptamine2 het volgende:
Schoenen zijn voor vrouwen toch ook echt belangrijker dan voor mannen. Mannen hebben in feite 2 soorten schoenen: Sportief en zakelijk. Bij vrouwen kunnen schoenen een hele " look " maken of breken. Ik snap wel dat vrouwen soms 10 paar schoenen hebben.
Oplossing, koop kleding dat bij je schoenen past.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige schoenen passen namelijk gewoon echt niet bij een rok/jurkje met legging/maillot/panty. Daar heb je gewoon meerdere paar schoenen voor nodig.
En dan geen andere leuke kleding meer kunnen kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oplossing, koop kleding dat bij je schoenen past.
Of je doet het gewoon op z'n Duits, die vrouwen zijn heer en meester in het niet modieus kleden... Die denken alles te kunnen mixen en matchen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige schoenen passen namelijk gewoon echt niet bij een rok/jurkje met legging/maillot/panty. Daar heb je gewoon meerdere paar schoenen voor nodig.
Vrouwen die in spijkerbroek en t-shirt lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan geen andere leuke kleding meer kunnen kopen.
Ik kom daar nooit, maar ik zal toegeven dat ik de Viva weleens lees.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt liever een hoog tweakers-gehalte?
Alto heb ik (terecht) gezegd, autist heb ik zelfs tegengesproken en metalhead heb ik al helemaal nergens genoemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef HerbertThePervert het volgende:
En Ritmo slaagt er weer in mensen met 1 paar schoenen alto, metalhead en autist te noemen. Hoe is het verder in dat bekrompen leventje van je?
Afwisselingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vrouwen die in spijkerbroek en t-shirt lopenen dat dan altijd
Homo's zijn vaak beste vriendjes met vrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat ben jij waarschijnlijk niet gewend als ICT'er; vrouwen aan jouw kant.
Neu, mits het de mooie vrouwelijke vormen accentueert, wat hakjes eronder. Daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vrouwen die in spijkerbroek en t-shirt lopenen dat dan altijd
Ah, na de "je bent een wijf"-beschuldigingen komen nu de "je bent homo"-beschuldigingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Homo's zijn vaak beste vriendjes met vrouwen inderdaad.
Wie zegt dat ik 'beste vriendjes met vrouwen' benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Homo's zijn vaak beste vriendjes met vrouwen inderdaad.
Echte oplossing:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan geen andere leuke kleding meer kunnen kopen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die zich daar aan ergeren
Komop zeg, big deal, wie ben jij om te bepalen op welke schoenen mensen lopen?
Ok, als je het echt een beetje met smaak uitzoekt kan het best. Maar afwisselen met een jurkje ofzo is wel zo leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neu, mits het de mooie vrouwelijke vormen accentueert, wat hakjes eronder. Daar is niets mis mee.
Ja, want kleur is de enige variatie bij schoenen.quote:
Ritmo is verwijfd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, na de "je bent een wijf"-beschuldigingen komen nu de "je bent homo"-beschuldigingen.![]()
Jij praat veel met vrouwen over schoenen. Ik doe weer andere dingen. Ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 'beste vriendjes met vrouwen' bendat ik ermee overweg kan en geen ict-kneus ben die gaat stotteren als een vrouw hem aanspreekt wil niet zeggen dat ik voor het grootste deel met het andere geslacht omga.
![]()
Ze snappen het echt niet he? En zo iemand zit zich dan elke zaterdagavond af te vragen waarom ie nou nooit een relatie heeft gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want kleur is de enige variatie bij schoenen.
Zoek jij eens een model schoenen op wat OVERAL bij past. En dan heb ik het over vrouwenschoenen.quote:
En terecht aangezien Ritmo duidelijk zelf niet vies is van anderen over één kam scheren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, na de "je bent een wijf"-beschuldigingen komen nu de "je bent homo"-beschuldigingen.![]()
Oke zwarte hakken, zwarte gympen en zwarte uggs (quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want kleur is de enige variatie bij schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |