Dat laatste lijkt me een goed iets toch? Als je dit topic alweer een bepaalde groep mensen hoort. Daar wil je toch ook niet bij horen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat acné zich beperkt tot nerds?
[..]
Nee hoor, ik zeg niet voor niets dat je steeds meer op mij overkomt als een mooiboy. Dus niet alleen door dit topic. En het komt niet omdat je waarde hecht aan je uiterlijk, maar vooral omdat je je zo trots onderscheidt van andere FOK!ers.
Wat is jouw vampirefreaks-profiel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Captainp00face het volgende:
TS, wat is je superdudes profiel?
quote:
Nee dat is geen goed iets, maar ik vrees dat hoe ik ook mijn best zou doen om je dat uit te leggen je het toch niet gaat inzien. Dus ik denk dat ik het maar gewoon niet ga doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goed iets toch? Als je dit topic alweer een bepaalde groep mensen hoort. Daar wil je toch ook niet bij horen?
Kunnen we daar ook R+R=R+R back doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Vampirefreaks.com/profile/emo-one-pair-of-shoes-only.
Reactie op me pics geven..
Bij mensen die het goedpraten dat elke vrijdag en zaterdag FOK'en prima is, moet je niet willen horen, klaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee dat is geen goed iets, maar ik vrees dat hoe ik ook mijn best zou doen om je dat uit te leggen je het toch niet gaat inzien. Dus ik denk dat ik het maar gewoon niet ga doen.
Maar er is een verschil tussen niet zo zijn en in elk topic benadrukken dat je niet zo bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij mensen die het goedpraten dat elke vrijdag en zaterdag FOK'en prima is, moet je niet willen horen, klaar.
Ik benadruk vooral het feit dat zij kneuzen zijn, dat is wat anders dan roepen dat ik zelf perfect ben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen niet zo zijn en in elk topic benadrukken dat je niet zo bent.
Het heeft niet direct met jezelf te maken, vooral met die ander. Er maken veel mensen hier de denkfout dat ik mezelf hier wil bewijzen, maar why should i? Alsof het mij boeit wat onbekenden van me vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Grolschy het volgende:
Ik benadruk graag dat ik geen FOK! autist ben.
En de homofoben hebben zich ook weer gemeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
Mannen die voor elke gelegenheid schoenen hebben.![]()
Ben je een wijf of zo?
Geeft toch wel ergens aan hoe onzeker je bent over jezelf. Dat je die behoefte hebt. Zonde. Zelfverzekerde mannen hosselen chicks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik benadruk vooral het feit dat zij kneuzen zijn, dat is wat anders dan roepen dat ik zelf perfect ben.
Dat maakt het echt niet beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik benadruk vooral het feit dat zij kneuzen zijn, dat is wat anders dan roepen dat ik zelf perfect ben.
Gast, jij met je mannelijke bandshirt en je afgetrapte schoenen hosselt helemaal niets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft toch wel ergens aan hoe onzeker je bent over jezelf. Dat je die behoefte hebt. Zonde. Zelfverzekerde mannen hosselen chicks.
Stuur Ritmo een PM, kan je datenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef Rapaille het volgende:
Ik snap dat ook nooit. Komop he, wat is er mis met een aantal paar verschillende schoenen. Dan kan je je schoenen ten minste nog aanpassen op je kleding of de situatie
Ik begrijp al helemaal niet dat iemand er niet op zijn best uit wil zien en er liever bijloopt als een zwerver
Pauperfestivalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor elke gelegenheid? Nee hoor. Gewoon 2 of 3 paar (1 voor uitgaan, 1 net paar voor sollicitaties e.d. en nog een reservepaar ofzo).
Paupers die maar 1 paar hebben en met hun schoenen waarmee ze op een pauperfestival als lowlands of pinkpop door de modder mee baggeren ook aan doen naar school of werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |