Nog zo'n gelpenschrijver. De wereld is er veel ernstiger aan toe dan ik dacht.quote:Lyreco Medium, blauw of zwart.
quote:The G-Tec-C4 is an ultra-fine rollerball pen ideal for any application where fine, precise writing is required. Also suitable for detailed illustration, graphs and drawings. The 0.4mm rollerball writes a 0.2mm line of pure vivid gel colour without spreading - thanks to the high-tech bio-polymer ink.
http://www.cultpens.com/acatalog/Pilot_GTecC4_Rollerball.html
Neenee, deze:quote:Op woensdag 14 september 2011 07:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nog zo'n gelpenschrijver. De wereld is er veel ernstiger aan toe dan ik dacht.
Wat is het?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:15 schreef Z het volgende:
Och
Ik vraag me af hoeveel lkpttkltpkkp-ers weten wat dat is?
Ze hebben een prima online winkel.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef Gellius het volgende:
Overigens bedenk ik me dat we maar één V&D hebben in Amsterdam. Een idiote situatie.
Wibra, Linnaeusstraat.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:53 schreef Gellius het volgende:
Dan ben jij nog nooit in het Kruidvat op de Ferdinand Bol geweest: hands down de meest verwarrende winkel van de stad.
Er zit er ook nog een op het Buikslotermeerplein. In Noord.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef Gellius het volgende:
Overigens bedenk ik me dat we maar één V&D hebben in Amsterdam. Een idiote situatie.
Hater.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Gellius het volgende:
Da's geen Amsterdam natuurlijk, Batuwu.
"[ afbeelding ]"
True, true. De V&D is non-descript, het is een soort grijze mist waarin je dan een winkelformule moet ontwaren. Ze hebben ook een hele drukke zwartwit styling met het silhouet van een boom waar allerlei shit aan hangt. De HEMA vermijd ik ook want dat is voor zwanger RTL4-volk. T. prijst de wijnselectie, maar ik heb die hoek van de winkel nooit kunnen bereiken omdat zwangere moekes met hun kinderwagens altijd de weg versperren.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:12 schreef Ringo het volgende:
Wees blij! V&D is de thuiswinkel van het hobbysjoppende provincievolk. Zelfs in Rotterdam is het niet chic om daar gezien te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |