space poepquote:maar wel als er nog drugs in de ontlasting zit. Want daar worden de honden ziek van. „Laatst is nog een hond op de intensive care beland. Zijn maag moest leeg gepompt worden.”
De titel was toch vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Klonk het volgende:
waarom klikte ik terwijl ik net een boterham met pindakaas aan het eten was...
Die zal zelf wel een veganistisch dieet volgen en die toeristen en andere junks en alcoholisten zullen er ook geen uitgebalanceerd dieet op na houden, want als je goed eet, niet teveel zuipt en niet op lege maag zuipt ziet het er echt niet uit als een vlaai.quote:Hondenpoep ziet er uit als een soort slurf, een sigaar. Mensenpoep is meer een vlaai, en daarnaast is het ook donkerder”, zo vertelt een voorlichter van de Dierenbescherming.
Gedverdemme!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef mvdejong het volgende:
Toen ik vroeger mijn hond uitliet, kreeg ik ook wel eens opmerkingen te horen over hondenpoep in de zandbak in het plaatselijke park. Ik heb daar nooit een hond zien schijten, maar wel allochtone moeders dit als toilet voor hun kroost zien gebruiken.
Alleen het idee alquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Jahr00n het volgende:
geloof ik wel ja, doe ik zelf ook regelmatig in een dronken bui
Precies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Northside het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ik ooit in de stad in het park ofzo zou schijten...
Volgens mij laten ook niet zoveel mensen hun hond uit in de binnenstad dus dan is die 20% misschien wel helemaal niet zoveel (tenminste dat hoop ik maar).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Telegraaf, nuff said. Ik geloof best dat er mensen op straat poepen, maar 20% is wel heel erg veel.
Telegraaf is niet de enige die er bericht over doetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Telegraaf, nuff said. Ik geloof best dat er mensen op straat poepen, maar 20% is wel heel erg veel.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Northside het volgende:
Maar... 1 op de 5 keer dat je in de poep trapt had je dus net zo goed je schoen in de kont van een dakloze junk kunnen stoppen? Ik vind dat zo'n ranzige gedachte... volgende keer dat ik in A'dam in de poep trap trek ik waarschijnlijk mijn schoen uit en geef hen aan de eerste de beste zwerver. 'Hier, heb je je poep terug, de schoen die eraan hangt mag je ook houden'.
Ik spuug amper buiten, laat staan schijten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
überhaupt buiten poepen....
Ik poep op Amsterdam!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef -Techno- het volgende:
Poeptopic![]()
Amsterdam.... smerige stad, dat blijkt wel.
Hahahahaha,= goeie!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Re het volgende:
als die junks dan gewoon hun eigen stront opeten dan kunnen ze weer ff verder
Ja hoor. Het is weer de schuld van de allochtonen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef mvdejong het volgende:
Toen ik vroeger mijn hond uitliet, kreeg ik ook wel eens opmerkingen te horen over hondenpoep in de zandbak in het plaatselijke park. Ik heb daar nooit een hond zien schijten, maar wel allochtone moeders dit als toilet voor hun kroost zien gebruiken.
Heb je problemen met feiten ?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is weer de schuld van de allochtonen.
Het idee.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Wat maakt het nou uit of iets hondenpoep of junkpoep is? Ik raak het allebei niet aan!
1. Hondenbezitters worden veel te vaak beschuldigd van vervuiling die niet van honden afkomstig is.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Wat maakt het nou uit of iets hondenpoep of junkpoep is? Ik raak het allebei niet aan!
Ik heb ook liever dat een hond tegen me aanspringt dan dat een junk tegen me aanspringt. Is dat dan ook raar?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:35 schreef Piye het volgende:
Wat een bericht. En ook die mensen die liever in hondenpoep dan mensenpoep stappen.
Hangt een beetje van het formaat van de hond en junk af.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat een hond tegen me aanspringt dan dat een junk tegen me aanspringt. Is dat dan ook raar?
Er zijn dingen die wij liever niet weten.quote:Op veel plekken in de hoofdstad is wel twintig procent van de drollen die er liggen afkomstig van mensen. Vooral in de binnenstad, langs de kades, in de parken en in steegjes, aldus de Dierenbescherming afdeling Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |