abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101366364
Hallo, hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Ik ben nog nooit klaargekomen, niet via seks, niet via masturbatie, echt nog nooit dus..

Mijn vriend doet er alles aan om mij te laten klaarkomen, maar het lukt me gewoon niet. Heb al vaak op het randje gezeten, maar ik geraak er maar niet over.

Hebben jullie soms tips of ervaringen die mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

& aub serieuze reacties:)
pi_101366476
Dat zul je zelf uit moeten vinden! Dus, vaker met jezelf spelen. Uiteindelijk moet er vast wel ergens een plekje zijn of een beweging ontstaan die jou doet klaarkomen.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:44:21 #3
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_101366498
anders keer naar de dokter...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_101366581
Ach, een vrouwelijk orgasme heeft weinig biologische voordelen. Daarnaast is het kunnen hebben van een orgasme genetisch bepaald. Dus schik je maar gewoon naar de natuur. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_101366590
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:43 schreef Pan.da het volgende:
Dat zul je zelf uit moeten vinden! Dus, vaker met jezelf spelen. Uiteindelijk moet er vast wel ergens een plekje zijn of een beweging ontstaan die jou doet klaarkomen.
Heb het al veel geprobeerd , en heb al veel op het randje van klaarkomen gezeten, maar ik geraak er net niet over.. weet echt niet hoe ik het moet doen lukken..
pi_101366692
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:39 schreef ikbenzot het volgende:
Hallo, hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Ik ben nog nooit klaargekomen, niet via seks, niet via masturbatie, echt nog nooit dus..

Mijn vriend doet er alles aan om mij te laten klaarkomen, maar het lukt me gewoon niet. Heb al vaak op het randje gezeten, maar ik geraak er maar niet over.

Hebben jullie soms tips of ervaringen die mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

& aub serieuze reacties:)
Komt wel goed schatje ;)

[ Bericht % gewijzigd door Tally op 30-08-2011 19:28:14 ]
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_101366700
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:46 schreef ikbenzot het volgende:

[..]

Heb het al veel geprobeerd , en heb al veel op het randje van klaarkomen gezeten, maar ik geraak er net niet over.. weet echt niet hoe ik het moet doen lukken..
Ok, dat is klote! Is het meer omdat jij jezelf niet durft te laten gaan? Op een gegeven moment werkt het ook gewoon psychisch. "Hmm ik kom bijna klaar... oefff dit voelt lekker, hoop maar dat ik over het punt geraak" :') Weet niet of het dan nog lukt... Zou best kunnen dat het gewoon tussen je oren zit?
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_101366750
f
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Ok, dat is klote! Is het meer omdat jij jezelf niet durft te laten gaan? Op een gegeven moment werkt het ook gewoon psychisch. "Hmm ik kom bijna klaar... oefff dit voelt lekker, hoop maar dat ik over het punt geraak" :') Weet niet of het dan nog lukt... Zou best kunnen dat het gewoon tussen je oren zit?
Met andere woorden, mij nog meer ontspannen? :)
pi_101366755
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:46 schreef ikbenzot het volgende:

[..]

Je gewoon laten gaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:52:11 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101366759
Can't go wrong with the tongue.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101366768
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef ikbenzot het volgende:
f

[..]

:Y en gewoon genieten :Y
Sommigen zeggen dat het glas halfvol is, anderen zeggen dat het glas half leeg is. Ik zeg: Het glas bevat water.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:52:33 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_101366771
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef ikbenzot het volgende:
f

[..]

:Y ^O^
pi_101366773
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Pan.da het volgende:
Ga jij nou maar uitzoeken hoe een condoom werkt, en laat het klaarkomen van de vrouw maar aan de pro's over ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
Can't go wrong with the tongue.
Niet altijd waar :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:54:50 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101366833
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ga jij nou maar uitzoeken hoe een condoom werkt, en laat het klaarkomen van de vrouw maar aan de pro's over ;)

[..]

Niet altijd waar :)
Ik heb het niet verzonnen.
pi_101366880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb het niet verzonnen.
Oh dacht dat je uit ervaring sprak :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:56:24 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101366886
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh dacht dat je uit ervaring sprak :)
Mwa, deels.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:13:49 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_101367450
Speeltjes gebruiken, solo en tijdens de seks. Het goede speeltje vinden is ook even een zoektocht. Trap niet in die butterfly onzin en dergelijke maar neem gewoon een vibo die je naar gelieve in kan stellen..

Hou deze tegen je klit aan als je bovenop zit bij je vriend of tijdens missionaris (bovenop werkt beter omdat je dan zelf kan bepalen hoe de penis je van binnen stimuleert).. Zorg ook dat je goed geil bent, want het is vrijwel onmogelijk om klaar te komen voor een vrouw als je niet geil bent.

Als je zelf al niet weet hoe klaar te komen kan je ook niet van je vriendje verwachten dat hij het voor elkaar krijgt. Soms werkt de "kom hier" methode waarin je vriendje je beft en in de tussentijd met zijn vinger van binnen een kom hier beweging maakt, maar dat werkt niet altijd en ook niet bij iedere vrouw.

Veel makkelijker is het als je het zelf solo voor elkaar krijgt want dan weet je precies welke houdingen en welke stimulatie voor jou het beste werkt, en welke spieren je kan aanspannen voor extra stimulatie. Dit kan je dan weer tijdens de seks met je vriendje toepassen. Speeltjes zijn bij zowel solo als gewone seks een hele grote hulp.

Succes!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_101368846
Ontspannen zijn lijkt me eerste voorwaarde, misschien helpt het ook om je af te sluiten van je omgeving en dus ook je vriend die je aan het bevredidgen is.

Voor je vriend: bouw de gevoeligheid rustig op, dus niet meteen de gevoeligste plekjes aanraken maar dat uitstellen tot die plekjes al naar de lichtste aanraking smachten, dus niet meteen aan de goodies zelf zitten maar eerst maar eens kijken hoe opgewonden je kan worden van aanraking van de rest van je lichaam. En dan uiteindelijk, na lang toewerken, misschien neuken tussendoor, gaan bowlen. Duim erin, tegen de al flink gezwollen g-spot en 2 vingers rond de clitoris. En dan maar een beetje draaien en zoeken en een ritme vinden en daar een beetje op varieren.

Ik ken geen vrouw die zo niet klaarkomt. Ik ken ook niet alle vrouwen, maar zo heb je eigenlijk alle supergevoelige zenuwuiteinden in je hand, letterlijk. Dus als hij daar handigheid in krijgt en je houdt lol in het proberen, dan ben je een heel bijzonder geval als het dan nog niet lukt na een tijdje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101369230
Weleens een vibrator geprobeerd en/of elektrische tandenborstel of iets wat hard trilt? Is makkelijker dan de hand
pi_101369361
Hmm dat bowlen is bij mij echt nog nooit gedaan.. geloof ik :') :o

Maar inderdaad dat opbouwen is een hele goede tip :9, zodat je echt ontzettend opgewonden wordt. En vooral ook een beetje egoïstisch zijn, als je vriend bij je bezig is en je hebt het idee dat ie net een stukje opzij moet, gewoon een beetje bijsturen.

Vooral niet denken aan dingen als hoe je eruit ziet, of je veel lawaai maakt, of wat je vriend ervan vindt maar concentreren op je gevoel en aan geile dingen denken. Ook níet denken aan dat "randje waar je maar niet overheen komt". Misschien is er een bepaalde gedachte of handeling die je precies dat randje over brengt, maar dat ontdek je alleen maar door lekker met jezelf en je vriend te experimenteren :D.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:19:04 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101369442
Wat voor sommige ook helpt is als ze in bad zitten met de douchekop ( waterstraal) de clitoris stimuleren, als je nog nooit bent gekomen denk ik ik wel dat het alleen de eerste keer beter gaat lukken, zorg voor een prettige omgeving, lekker muziekje, niemand anders in huis die je kan storen en dat soort zaken.
Probeer ook los te laten dat je moet klaarkomen, geniet gewoon van de weg er naar toe en kom je klaar is dat leuk, zo niet ook goed.

Vaak is het zo dat als je een keer bent gekomen de keren daarop ook makkelijker gaan, veel succes!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:21:53 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101369542
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik ken geen vrouw die zo niet klaarkomt. Ik ken ook niet alle vrouwen, maar zo heb je eigenlijk alle supergevoelige zenuwuiteinden in je hand, letterlijk. Dus als hij daar handigheid in krijgt en je houdt lol in het proberen, dan ben je een heel bijzonder geval als het dan nog niet lukt na een tijdje.
Ik kan zo niet makkelijk clitoraal komen, maar ik heb een ander probleem, mijn clitoris is te gevoelig, voordeel is wel dat ik met de juiste stimulatie heel snel kan komen, echt binnen 2 min als het moet.
Nadeel is dat als iemand anders het probeerd het snel al te gevoelig is, zeker met vingers.
Met de tong lukt het wel omdat die zacht is.

Maar gelukkig kan ik ook door stimulatie van de g-spot klaarkomen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101373266
Iedereen heeft het hier over ontspannen dat kan voor veel mensen misschien helpen,
mij helpt het juist als ik me inspan
pi_101373311
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Iedereen heeft het hier over ontspannen dat kan voor veel mensen misschien helpen,
mij helpt het juist als ik me inspan
Haha, ontspanning als: "Geen druk voelen, vrij in je kop"
pi_101373368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Haha, ontspanning als: "Geen druk voelen, vrij in je kop"
Oh zo ja van te voren ontspannen zijn dat wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')