quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef anusmega het volgende:
Gast. dat is een zaad-resevoir. Daar moet je eikel niet in?
Leven met een soa.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef DuTank het volgende:
Is het een ander merk dan Durex? Die zijn vaak kleiner ofzo.. Anyway: op je dop zetten (lijkt het net een jood met z'n keppeltje) en dan gewoon afrollen over je pik heen.
Verder: condooms gebruikenal helemaal bij de eerste keer
alle fokkers hebben 23 Cm lengte en 12 CM omtrek waarom vraag je het danquote:
alleen hiv/aids is erg, de rest is wel te behandelen en is goed voor je weerstandquote:
23 cmquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alle fokkers hebben 23 Cm lengte en 12 CM omtrek waarom vraag je het dan
godverquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef anusmega het volgende:
Oh paste dat bij jou wel dan?quote:
blijkbaar is het moeilijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef snakelady het volgende:
Je kanook gewoon de beschrijving lezen natuurlijk....
12 cm omtrek is ondergemiddeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:04 schreef tja77 het volgende:
Het feit dat TS denkt dat zijn eikel in dat zaadreservoir moet, doet al vermoeden dat TS duidelijke geen piemel heeft van 23 cm lang, en 12 cm omtrek.
Nou, op de basisschool wist ik nog niets van seks. Ja ik wist wel wat neuken was en zo, maar daar bleef het ook bij. En op voortgezet onderwijs nooit seksuele voorlichting gehad.. vonden ze blijkbaar niet nodig? :/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, basisschool niveau. Hoe oud is TS? 10?
Zelfde voor mij maar ik kom dan ook uit een tijd dat de lucht nog schoon wss en de sex nog viesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nou, op de basisschool wist ik nog niets van seks. Ja ik wist wel wat neuken was en zo, maar daar bleef het ook bij. En op voortgezet onderwijs nooit seksuele voorlichting gehad.. vonden ze blijkbaar niet nodig? :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |