Hesje heb ik ook nog, bedenk ik net. Maar ik denk dat ledlichtjes wel voldoende zijn in mijn geval. Ik loop namelijk grotendeels op de stoep.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb zelf ook altijd een hesje plus een lelijk geel jasje, maar die led-armbandjes blijven bij mij nooit goed zitten. Het liefst zou ik ledjes in mijn hesje hebben. Die bestaan wel, maar ik ben er nog nooit tegenaan gelopen.
Welke ga je lopen? Ik loop over 20 dagen ook een halve.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef lunko1979 het volgende:
Na 2 weken van feest vandaag weer een uur gelopen. Ging best goed. Nog 20 dagen totaan de halve marathon. Al mocht ik hem niet uitlopen vind ik van (nagenoeg) 0 naar een poging tot 21km best behoorlijk! En dat in een maand of 7.
Die bestaan wel, heb ze wel eens gezien iig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb zelf ook altijd een hesje plus een lelijk geel jasje, maar die led-armbandjes blijven bij mij nooit goed zitten. Het liefst zou ik ledjes in mijn hesje hebben. Die bestaan wel, maar ik ben er nog nooit tegenaan gelopen.
Je moet niet al te veel verwachten van een paar leds. In de praktijk ben je met een reflecterend vest veel beter zichtbaar voor automobilisten.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Oh er is imho wel een verschil tussen hardlopers en wielrenners. Ik heb bij hardlopers het idee dat veel mensen echt niet doorhebben hoe slecht zichtbaar ze zijn, hoe snel je elkaar nadert, en hoe 'instabiel' ze zijn (dat laatste is bij wielrenners ook het geval, die hebben het idee dat ze zelf in keurig perfect rechte lijnen gaan en normale fietsers wiebelen, terwijl ze zelf ook niet al te stabiel zijn), en hoe de verkeersregels in elkaar steken (dat het lopen op het fietspad niet betekend dat je de voorrangsregels van een fietser 'krijgt', dat je niet op het fietspad 'mag' lopen als er ook een stoep is, etc).quote:Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In het donker heb ik altijd braaf een hesje aan. Heb net ook een wintershirt in neongeel besteld. Walgelijke kleur, maar ik merk zelf ook dat ik hardlopers snel over het hoofd zie in de auto of op de fiets als ze hun best niet doen om op te vallen. Daarnaast zit er ook wat volk tussen wat iets heeft van "ik sport dus ik heb voorrang", een beetje wielrenners op pootjes zeg maar.
Ik loop sowieso liever op rustige en lichte tijdstippen en niet graag op die autowegen bij mij in de buurt, al is het maar omdat ik liever niet in de bosjes getrokken word met dat goddelijke hardlooplichaam van me
Vol van achter of vol van voren wel. Op een bochtig, struikig fietspad waar mijn lamp niet door de bocht heen kan schijnen wil een led aardig helpenquote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Je moet niet al te veel verwachten van een paar leds. In de praktijk ben je met een reflecterend vest veel beter zichtbaar voor automobilisten.
Eindhoven!quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Welke ga je lopen? Ik loop over 20 dagen ook een halve.
Leuk! Ook op de 9e?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
12 km gedaan in iets minder dan 1 uur en 20 min. Had gehoopt op een iets snellere eindtijd, aangezien ik halverwege heel erg lekker liep, maar de laatste kilometers waren weer zwaar. Water mee was fijn!
En heerlijk weer! Niet te warm, af en toe nog een briesje... Dus iedereen die twijfelt: gaan!.
quote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef Neelix het volgende:
Ik ben vanochtend ook weer even wezen lopen, het weer viel ontzettend mee, het is echt heel fijn
Lopen zelf ging alleen niet zo best, beetje te hard van start gegaan en daarna niet meer goed in het ritme gekomen. Misschien dat ik toch maar weer eens wat schema's ga opzoeken om te trainen, want gewoon maar wat aanklooien gaat niet zo best.
zo te zien een goed loopweekend geweest voor iedereen!!quote:Op zondag 25 september 2011 17:04 schreef Ach3r0n het volgende:
En weer terug van de Posbankloop![]()
Geweldig om eens zo'n grote wedstrijd mee te maken, en ondanks de drukte kon ik redelijk vooraan starten. Had het parcours niet verkend, maar wist wel dat er een flinke heuvel in het parcours was opgenomen. De eerste kilometers liep ik erg goed en ook in de aanloop naar de Emmapyramide kon ik goed het tempo vasthouden. Toen kwam de beklimming van "de muur van Aalbers", en dit stuk had ik toch onderschat. Ben op een gegeven moment maar gaan wandelen om niet te veel in de reserves te moeten lopen. De laatste 200 meter kon ik gelukkig wel aan.
De laatste kilometers waren grotendeels omlaag en hier kon ik veel tijd terug pakken. Ik had gehoopt in de laatste kilometer nog een hoger tempo te lopen, maar door de warmte en de tegenvallende beklimming had ik geen energie meer over. In de laatste 100 meter nog wel een eindsprint ingezet om zo nog een aantal posities te kunnen terugpakken![]()
Heb bij thuiskomst mijn tijd opgezocht en deze is me 100% meegevallen: 33:28 oftewel 11,0 km/u gemiddeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |