quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef SchaepenVacht het volgende:
Je kan mij op zeker zetten.
Ik kom zeker te wetenHelemaal vanaf Papendrecht
Leuk! Tis ook mijn eerste keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zet mij er maar bij dat ik kom, leuk om voor de eerste keer een meeting bij te wonen
Een erwtenpellerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef SchaepenVacht het volgende:
Je kan mij op zeker zetten.
Ik kom zeker te wetenHelemaal vanaf Papendrecht
Hallo DV. TC?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Tis ook mijn eerste keer
Kraaihoekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een erwtenpeller![]()
Waar in ppd woon je? Ik heb heel lang in de bloemenbuurt gewoond, nog toen het een pauperwijk was
Nah toen de palenflats er nog stonden was het echt erger hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Kraaihoekde bloemenbuurt is nog steeds een pauperwijk
Die flats ken ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah toen de palenflats er nog stonden was het echt erger hoor
http://tinychat.comquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
Wat is TC? Sorry ik wil het echt weten.
TinyChat. Iets met webcam chatten en dit hele topic om zeep helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
Wat is TC? Sorry ik wil het echt weten.
Haha, zit al met ONZ wappies nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik het kan verbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |