Hij zit in m'n spiegelquote:
Daarvoor hebben we de plaatselijke reljeugd al die dat eens in de zoveel tijd doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:31 schreef Salatrel het volgende:
trap de spiegel van je auto af. dat zal em leren!
een keer een goed gesprek met die spin voeren, en hem meteen vertellen dat hij zijn kleine broertje uit mijn linker spiegel meeneemt !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:26 schreef OmniRocket het volgende:
Sinds een paar dagen woont er een spin in mijn buitenspiegel. Hierdoor zit er elke dag een spinnenweb tussen de buitenspiegel en het portier. Ik kan hem wel steeds weghalen maar de volgende dag zit het spinnenweb er weer!
Iemand anders hier ook last van!?
Klacht: Spin eigent zich mijn buitenspiegel toe!
WTF, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:26 schreef OmniRocket het volgende:
Sinds een paar dagen woont er een spin in mijn buitenspiegel. Hierdoor zit er elke dag een spinnenweb tussen de buitenspiegel en het portier. Ik kan hem wel steeds weghalen maar de volgende dag zit het spinnenweb er weer!
Iemand anders hier ook last van!?
Klacht: Spin eigent zich mijn buitenspiegel toe!
Bedoel je met "deze chick" jezelf of het meisje uit het filmpje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Loontjah het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)speelt_met_spin.html
Eet 'm op, doet deze chick ook
Heel bekend ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren voor het verkeerslicht liet hij zich even zien....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |