Dat was ook het eerste wat vriendlief op zijn werk had gezegdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Under_Score het volgende:
mijn vakantie is al ruim een week voorbij. gelukkig is het snel kerst.
En nu zit hij weer thuis ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat vriendlief op zijn werk had gezegd
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Slecht, zwaar genaaid door het saxion ;p, maar verder ook wel weer oké.
Hoezo door het Saxion genaaid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Slecht, zwaar genaaid door het saxion ;p, maar verder ook wel weer oké.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo door het Saxion genaaid?![]()
Mooi dat het verder oke is!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
Dat is inderdaad een behoorlijk kutroosterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
Dat zegt idd genoeg. Allemaal switchen naar Bestuurkunde, met 15 contacturen en 1 dag in de week vrijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef Mdrop het volgende:
Nou dankzij Marko weet ik dat het nog erger is
[ afbeelding ]
Thnx Mate!
Nogal ja, en ik had het idee dat het met het HBO juist minder zou worden qua uren op schoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is inderdaad een behoorlijk kutrooster
ander werk? why?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen dagje vrij, mooi kijken naar ander werk
Dat valt heel erg tegen hoor, bij mij op school werd er zelfs voor gewaarschuwd dat je daar absoluut niet vanuit moet gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nogal ja, en ik had het idee dat het met het HBO juist minder zou worden qua uren op school.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
de zoektoch naar een home cinema set is eindelijk voltooid, nu op zoek naar een nieuwe autoradio![]()
helaas, geen Bluetooth en USB zo te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Iemand nog 75 euro aan adwords coupons hebben?
Oja, die eisen had je ook nog niet kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
helaas, geen Bluetooth en USB zo te zien
ja dom om dat hier niet te doen, ik besef het me nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja, die eisen had je ook nog niet kenbaar gemaakt.
Zelfde hier, joodelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allemaal! ik duik mn bed in
trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allemaal! ik duik mn bed in
trustenquote:
ook lui/moe, maar de back-up is bijna klaar dus dan kunnen we naar bedquote:
Voetballers he.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook lui/moe, maar de back-up is bijna klaar dus dan kunnen we naar bed
en natuurlijk beetje raar gevoel omdat Ruiz toch gewoon voor de centjes lijkt te kiezen en dat sportieve verbetering allemaal loos geblaat lijkt te zijn...
toch trap je er als supporter elke keer weer in, de spelers lijken blijkbaar te ongeloofwaardig...quote:
.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch trap je er als supporter elke keer weer in, de spelers lijken blijkbaar te ongeloofwaardig...
ik zag in Ruiz die enkelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
.
Jaa inderdaad hehe. Clubliefde bestaat niet meer, naja misschien bij een enkeling.
Dan doe je dat toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik wil werken, en niet meer verder wil studeren..
Je hebt een reis met een tijdmachine gemaakt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik neem nog een biertje.
pff, moest tot 2215 werken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt een reis met een tijdmachine gemaakt?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt een reis met een tijdmachine gemaakt?
Das allemaal, kut, kut, kut en kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:07 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Slecht geslapen, ziek, regen, lekke band en om 8.45 uur op Saxion zijn. Dit is duidelijk niet mijn dag
Selmaquote:
Thnxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:38 schreef haakon het volgende:
moin!
[..]
Das allemaal, kut, kut, kut en kut
Sterkte ermee
Ich gehe varkns voern
Helaas mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
.
Jaa inderdaad hehe. Clubliefde bestaat niet meer, naja misschien bij een enkeling.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jalalalalaaaaaaaaa, Matavz binnen
Ik wil wel drummenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
nee, wel een drummertof een bassert
hopelijk binnenkort een filmpje online zetten, GVD wat een slechte versie van grinder![]()
geniaal slecht.
Geen idee of ik kan bassenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
nee, wel een drummertof een bassert
hopelijk binnenkort een filmpje online zetten, GVD wat een slechte versie van grinder![]()
geniaal slecht.
Jammer dat ik geen ervaring heb, vind jullie wel tof klinkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Under_Score het volgende:
ik kan ook slechts een klein beetje bassen, net genoeg om wat simpele baslijntjes in mn nummers te stoppen.
of jij kan er niet mee om gaanquote:Op donderdag 1 september 2011 11:21 schreef Mdrop het volgende:
Zoooo om 11.21 de eerste post van de Donderdag ofzo.
En we hebben eindelijk WIFI op 't saxion.
hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 11:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De hele radius server lag plat jongen.
playahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe a.u.b. is niet of je er verstand van hebt!
Daarom, het boeit me eigenlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja meer kun je natuurlijk ook niet doen....
Net of ik ooit leiding wil geven, en al helemaal niet op een helpdeskquote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Daarom, het boeit me eigenlijk niet.
iddquote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Net of ik ooit leiding wil geven, en al helemaal niet op een helpdesk.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef DeKroezz het volgende:
[..]
Het is maar net op welke manier je er naar kijkt..
Heej een nieuwe, doe is voorstellen bitchquote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef DeKroezz het volgende:
Het is maar net op welke manier je er naar kijkt..
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heej een nieuwe, doe is voorstellen bitch!
Ik heb een voorgevoel dat diegene zo een fc twente avatar heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan moeten we als een gek een meet regelen denk ik zo maar.
Oef... lekker wijf + Twente (L)!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat diegene zo een fc twente avatar heeft
Hoe eh .. gaat t met de wifi op 't saxion dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:40 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Hou alsjeblieft op over wifi op Saxion. Van de week een uur in de rij gestaan bij de ict balie en toen hebben ze nog 20 minuten staan klooien voor het werkte.
Vandaag lekker vrij, dus lekker aan het luieren
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe eh .. gaat t met de wifi op 't saxion dan?
Dramatischquote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Amateurquote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan heb jij dus gewoon geluk ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef CrashO het volgende:
Amateur![]()
Vandaag bij TI ook, ik was de enigste uit de gehele klas met werkende wifiEn dat moeten dan ICT'ers voorstellen
Iedereen om me heen loopt al de hele week te schelen op't netwerk, maar toch heb ik tot nu toe nog geen enkel probleem gehad ermee![]()
Ik liep alleen te stangen. Ik zit niet meer op schoolquote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Amateur![]()
Vandaag bij TI ook, ik was de enigste uit de gehele klas met werkende wifiEn dat moeten dan ICT'ers voorstellen
Iedereen om me heen loopt al de hele week te schelden op't netwerk, maar toch heb ik tot nu toe nog geen enkel probleem gehad ermee![]()
Was een beetje ongelukkige quote van mijquote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik liep alleen te stangen. Ik zit niet meer op school
Wat doe jij daags dan, dat je bij IT'ers in de klas zit?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef CrashO het volgende:
Was een beetje ongelukkige quote van mij, was ook meer bedoeld tegen de mensen die er nog wel rondlopen
"Les" volgenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:03 schreef Mdrop het volgende:
Wat doe jij daags dan, dat je bij IT'ers in de klas zit?
Ah doe samen met ene Marko ICT-Beheer in het zelfde gebouwquote:Op donderdag 1 september 2011 18:05 schreef CrashO het volgende:
"Les" volgen
Doe TI in het gebouw aan de van Galenstraat
Spierpijnquote:Op donderdag 1 september 2011 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondstraks de eerste training van het nieuwe seizoen
en na de training gelijk door, kameraad heeft vandaag sleutel van z'n huis gekregenquote:
Daar moet opgedronken wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en na de training gelijk door, kameraad heeft vandaag sleutel van z'n huis gekregen
Dag lineaaldesdoodsquote:
Dag dagloperquote:
Zeker!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dag dagloper
goed te passe?
ik heb eigenlijk wel zin in een pot bier. nog meer liefhebbers?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:58 schreef Mdrop het volgende:
Joodels, dit kan niet ... gewoon de eerste keer direct WIFI.
En of.... Middagquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
Eens kijken hoe gezellig het hier is![]()
mooiquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef Under_Score het volgende:
hoppah.
en daarom hebben we dus een drummer nodig
Dat voelt inderdaad gigantisch leeg aanquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef Under_Score het volgende:
hoppah.
en daarom hebben we dus een drummer nodig
Knap werk al blijft het herriequote:
Selquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
omg! ... Hotter Than My Daughter.
Zie dat vreselijk programma met die uberlelijke wijven. De term 'milf' wordt compleet verneukt.
@Bas: wat is TG?
Basquote:
dankje, we doen ons best om zo hard mogelijke herrie te maken.quote:
dankjequote:
grolliquote:
Ik ben niet aan 't hobbyen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 05:09 schreef Under_Score het volgende:
ah.. ik aan het slaap bierdrinken. ieder zn hobby denk ik
Hier alles ok! En met M, ik weet t niet. krijg niets geen duidelijkheid van drquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ja tuurlijk Top Gear. Hoe kan ik die afkorting nou vergeten.
Alles goed met jou? En 'M'?
een echte vrouwquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hier alles ok! En met M, ik weet t niet.krijg niets geen duidelijkheid van dr![]()
Hoe ist met U? En wanneer is die meet nou dan??
Idd een echte vrouwquote:
Jep, vanmiddag 40 km stappenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd een echte vrouw![]()
David! \m/ Vanmiddag stukkie lopen in de planning?
Ik vanmiddag om 16u nog ff spelen tegen de Esch
pff 40km lopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag 40 km stappen
Succes met die match
Met mij gaat alles goed. De meet wil ik deze maand doen maar ik kan nog geen datum zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hier alles ok! En met M, ik weet t niet. krijg niets geen duidelijkheid van dr![]()
Hoe ist met U? En wanneer is die meet nou dan??![]()
Haha het is iets gecompliceerder dan gewoon vragenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed. De meet wil ik deze maand doen maar ik kan nog geen datum zeggen.
En M moet je gewoon vragen om duidelijkheid. Is toch niet moeilijk?
is altijd lekkerquote:
Dat is inderdaadquote:
Thanks! nu op naar huisquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:18 schreef rulerofdeath het volgende:
oja, goedemorgen
succes met voetballen en lopen
Die is leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy tukkers en tukkerettes!
Deze moeten jullie zienIk moest hardop lachen
Neem een thermometer mee, vorig jaar rond de klok van half 8 hier in Albergen dik 40 graden gemeten na een dag als vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
met dit weer zal het wel lekker zweten worden in de tent straks
half 8 ben ik er nog niet, wordt wel 10 uur - half 11 gok ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neem een thermometer mee, vorig jaar rond de klok van half 8 hier in Albergen dik 40 graden gemeten na een dag als vandaag.
Oja; Zo maar is even een paar corona's wegtikken op 't terras in E'de.
Ik gok zo maar dat het dan niet veel minder warm isquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
half 8 ben ik er nog niet, wordt wel 10 uur - half 11 gok ikmaar als het overdag 28 graden is buiten, dan zal het best 40 graden kunnen worden in de tent jah
Hier ook nooit, kan er ook nooit uit met de winstmarge enz.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
wel balen dat ze geen Corona hebben in de tent
nee, dat zal wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat het dan niet veel minder warm is.
ja, heb steeds meer de neiging om korte broek aan te doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Korte broek aan, heerlijk man met al dat bier tijdens een tentfeest!
Heb het hier in het dorp inderdaad ook wel gewoon gedaan hoor, en idd beetje water doet wonderenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, heb steeds meer de neiging om korte broek aan te doenen dat beetje bier tegen je been was je er wel af
als je verbrand bent, is in een warme tent staan niet echt een goed ideequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:56 schreef Redbaron het volgende:
Ik kan vnaamd nog naar schuttersfeesten in Delden. Weet nog niet of ik dat moet doen na een dag als vandaag zo in de zon voetballen en verbrand zijn..
Ohjah, nja ik ga toch maar, ze hebben me net maar verplicht om mee te gaan en thuis zitten kan altijd nog als ik met pensioen ben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je verbrand bent, is in een warme tent staan niet echt een goed ideezelf ook keertje uitgegaan met knalrode kop van de zon, voor m'n gevoel droop het zweet er aan alle kanten langs
nice!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohjah, nja ik ga toch maar, ze hebben me net maar verplicht om mee te gaan en thuis zitten kan altijd nog als ik met pensioen ben.
Hoef maandag toch pas weg dus komt nog wel goed uit
Ik hoop t, word sinds lange tijd weer een tentfeest!quote:
Gisteren dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben serieus nog nooit naar de schutterfeesten gegaan en dat terwijl ik er nooit echt ver vandaag woonde
dit wordt voor mij ook de eerste keer..quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben serieus nog nooit naar de schutterfeesten gegaan en dat terwijl ik er nooit echt ver vandaag woonde
wel bij de Schuttersfeesten, alleen die in Haaksbergenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hoop t, word sinds lange tijd weer een tentfeest!
Moet alleen wel vanuit Hengelo op de fiets...![]()
Ben jij er nog te vinden?
Ik ben er helemaal nog nooit geweestquote:
Is juistquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef haakon het volgende:
middag
snel ontbijten, dan door naar bbq met jawel...
quote:
Preciesquote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Redbaron het volgende:
Dat is ook de enige reden waarom ik op een fiets stap!
Dan kan ik bier drinken
verhuist of ander werk?quote:Op zondag 4 september 2011 14:25 schreef omearos het volgende:
ik kan tegenwoordig op de fiets naar mijn werkbest lekker om 's ochtends wakker te worden op de fiets
ah, oke. beviel het andere niet meer?quote:
nope, dus nieuw werk gezocht en gevondenquote:Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. beviel het andere niet meer?
mooi. wat voor bedrijf zit je nu?quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef omearos het volgende:
[..]
nope, dus nieuw werk gezocht en gevonden
zelfde branchequote:Op zondag 4 september 2011 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi. wat voor bedrijf zit je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |