Dat was ook het eerste wat vriendlief op zijn werk had gezegdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Under_Score het volgende:
mijn vakantie is al ruim een week voorbij. gelukkig is het snel kerst.
En nu zit hij weer thuis ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat vriendlief op zijn werk had gezegd
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Slecht, zwaar genaaid door het saxion ;p, maar verder ook wel weer oké.
Hoezo door het Saxion genaaid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Slecht, zwaar genaaid door het saxion ;p, maar verder ook wel weer oké.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo door het Saxion genaaid?![]()
Mooi dat het verder oke is!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
Dat is inderdaad een behoorlijk kutroosterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
Dat zegt idd genoeg. Allemaal switchen naar Bestuurkunde, met 15 contacturen en 1 dag in de week vrijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef Mdrop het volgende:
Nou dankzij Marko weet ik dat het nog erger is
[ afbeelding ]
Thnx Mate!
Nogal ja, en ik had het idee dat het met het HBO juist minder zou worden qua uren op schoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is inderdaad een behoorlijk kutrooster
ander werk? why?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen dagje vrij, mooi kijken naar ander werk
Dat valt heel erg tegen hoor, bij mij op school werd er zelfs voor gewaarschuwd dat je daar absoluut niet vanuit moet gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nogal ja, en ik had het idee dat het met het HBO juist minder zou worden qua uren op school.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
de zoektoch naar een home cinema set is eindelijk voltooid, nu op zoek naar een nieuwe autoradio![]()
helaas, geen Bluetooth en USB zo te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Iemand nog 75 euro aan adwords coupons hebben?
Oja, die eisen had je ook nog niet kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
helaas, geen Bluetooth en USB zo te zien
ja dom om dat hier niet te doen, ik besef het me nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja, die eisen had je ook nog niet kenbaar gemaakt.
Zelfde hier, joodelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allemaal! ik duik mn bed in
trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allemaal! ik duik mn bed in
trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |