In het geval van een broek duwt hij haar tegen het bureau aan, trekt de broek van haar billen en neemt haar van achter.quote:
oh zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ja maar. Dat officequickie gaat zo lastig met een broek aan.
Dat past beter bij mijn fantasieën.quote:
Die wordt nu fijn in de boezem geknepen terwijl voorovergebogen ze met haar broek op de knieën staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Topickiller. We hebben rhu teveel ideeen gegeven.
Niks voorspel... Ff knallen en dan weer lui op de bank hangen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
En vriendje beleeft de tijd van zijn leven.
Het siert Rhu haar vriend dat 'ie er een avondvullende sessie van maakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
Toch wel een unicum hoor. Dat seks dit topic meerdere keren dood laat gaan. Normaal gaat het dan ineens enorm snel.
Mja, Rhu kennende krijgen wij niet het bedankje dat daarbij past.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Tegan het volgende:
En ons voor rhu zo opgeilen dat ze een hele avond doorkan![]()
![]()
.
Dus het kan alleen maar nóg beter worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef Tegan het volgende:
Oh, dit in mijn hoofd is al dank genoeg.
Soms moet je de roeispanen alleen gebruiken om bij de motorboot te komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Dat kan altijd. Maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Buitenboordmotor FTW.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Dat kan altijd. Maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Moet er wel een gewillige moterboot in de buurt liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms moet je de roeispanen alleen gebruiken om bij de motorboot te komen.
Wavoorboot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet er wel een gewillige moterboot in de buurt liggen.
pffft nog best lastig soms!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij kan je het hier spelen. Maar ik heb de plugin niet om te proberen.
http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03002/toepassing_rekenweb.html
Dank je schatteke!quote:
Oja, die kende ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
op 4 minuten en om 6 minuten nog een keer
Flauwe humorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
op 4 minuten en om 6 minuten nog een keer
Ja handig, dan blijft er een auto in Breda staan.quote:
Stuur de sleutels maar naar Delft, regel ik dat wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja handig, dan blijft er een auto in Breda staan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
. Nee liefjes. Ik zit hier nog wel even vast.
Maar ik heb jullie!
Jij bent een koe?quote:
Mata, voor de meesten.quote:
Oh. En uit welke SC ben jij gevallen?quote:
Je bent mooi blond in ieder geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik ben alles behalve een koe. Waarom staat daar eigenlijk een koe.
Singles zat ik nogal es. Maar is saai geworden. Hier es buurten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. En uit welke SC ben jij gevallen?
Alle blond is mooi. En jawel. Maar ja. Dat wat je sloeg is een koe. Geen stier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef El_Matador het volgende:
Je bent mooi blond in ieder geval.
Username niet gezien?
Kennelijkquote:
Heb jij die ballen geteld dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alle blond is mooi. En jawel. Maar ja. Dat wat je sloeg is een koe. Geen stier.
Daar draait het uiteindelijk allemaal om. Wat het oplevert.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie 3 bolletjes onder die 'koe' van jou hangen in je avatar. Dus. Goedbedeelde stier dan ofzo.
De JD's onder de stieren?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie 3 bolletjes onder die 'koe' van jou hangen in je avatar. Dus. Goedbedeelde stier dan ofzo.
Ik ben gek op m'n stier ja.quote:
Red Bull?quote:
Bah. Da's vies.quote:
Heerlijk spul. Geeft je vleugels, Kuus.quote:
Die heerlijke penetrante zuur-zoete lucht die dan de hele auto vult.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef JDude het volgende:
Eén keer 's avonds laat zo'n bijna-leeg blikje in de auto laten staan. Instant kotsneiging-moment als je dan de volgende dag instapt.
Als ik 's Avonds zo'n blikje drink, lig ik de hele nacht wakkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef JDude het volgende:
Eén keer 's avonds laat zo'n bijna-leeg blikje in de auto laten staan. Instant kotsneiging-moment als je dan de volgende dag instapt.
Wie niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik 's Avonds zo'n blikje drink, lig ik de hele nacht wakker
Ik lag al half te slapen toen ene user met nummer 27052 opgehaald wenste te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik 's Avonds zo'n blikje drink, lig ik de hele nacht wakker
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik lag al half te slapen toen ene user met nummer 27052 opgehaald wenste te worden.
All that hurts me makes me stronger - M. Roelofsquote:
Gewoon laten staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik lag al half te slapen toen ene user met nummer 27052 opgehaald wenste te worden.
Dat gaat voor dat geval absoluut niet op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
All that hurts me makes me stronger - M. Roelofs
Ik stond in Nieuwegein, ik had ook jou kunnen bellen!quote:
De smurfenpleisters waren op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat gaat voor dat geval absoluut niet op.
Je stond nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond in Nieuwegein, ik had ook jou kunnen bellen!
Had je kunnen doen. We hebben echter geen logeerbedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond in Nieuwegein, ik had ook jou kunnen bellen!
Nja ik zat. Eigenlijk. Creperend van de pijn.quote:
Oeh tussen jou en Anna in. Ganz geil ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had je kunnen doen. We hebben echter geen logeerbed.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja ik zat. Eigenlijk. Creperend van de pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |