het was een woordgrap, van van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat moet die dm nou weer voorstellen :S
Daar maak je me niet vrolijk mee!
Kijk dan, zo droog zou niet moeten mogen:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat heb jij met droge/natte wortels?.
Ben je in ieder geval geen Turk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wtf
Ben ik blij met mijn Klasse B auto.
Hilaries inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:42 schreef Djoezt het volgende:
De taalfout van TS in de TT. 2e wat = dat.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval geen Turk.
Indd geen Turkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval geen Turk.
Jouw penis.quote:
Ik weet nu wat ik grappig vind: geld uitgeven aan een oude audi met 3 ton op de klok en dan vreemd vinden waarom de koppakking kapot isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jouw koppeling is kapot. Wat is een a klasse auto?
Ik volg dat weer sinds de nieuwe uitzendingen.quote:
Ik kijk alleen pokemon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik volg dat weer sinds de nieuwe uitzendingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 05:42 schreef BBQSausage het volgende:
Dit:Lullig maar Ik ga kapot van het lachen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thx die ga ik ff opslaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Drakire op 31-08-2011 08:51:35 ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 05:42 schreef BBQSausage het volgende:
Dit:Dit is echt geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |