SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Dan stopt hij met het spel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:18 schreef JellyBeanz het volgende:
Wat nou als de persoon (land) nou opeens niet meer mee wil doen of geen tijd ervoor heeft maar toch zich heeft aangemeld?
Maar jij bent dus de spelleider? Ik moet jou PM'en als ik Turkije wil doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan stopt hij met het spel!
Ik ga er niet van uit, het kost vet weinig tijd. Nog geen 5 minuten per dag.
Beter Noorwege/Denenmarken. Dat lijkt tenminste nog een beetje op het Friesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:39 schreef Specularium het volgende:
Wellicht kan Linkse_Boomknuffelaar Belgie nemen. Past wel een beetje bij hem.
Perfectquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:14 schreef Daaps het volgende:
Daaps, Italië.
Ik ben wel een goede opvolger van de huidige dictator daar.
Ik moet zeggen, geniaal bedacht. Ik twijfelde eerst aan je Tag+Kleur maar je hebt hem voor mij bij dezen verdiendtdt(hoe schrijf je datquote:
Ik denk dat we voor half 10 al 20 spelers hebben, dan gaat er een PM toe naar iedereen, en dan kan iedereen tot 21.00 vanavond zijn orders insturenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:36 schreef LompeHork het volgende:
Fuck yeah. Goed plan dit. Wanneer starten we, als we 20 spelers hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |