een vrije dag is ook gratisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
Haha.... wat een kopersleed. Gewoon huren mensen, dan laat je de klusjeman de klusjes opknappen, kan ik tenminste verder met de leukere dingen in het leven
Je kunt als koper ook gewoon een klusjesman laten komen. Als huurder betaal je die alleen alvast vooruit, verder is er geen verschil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
Haha.... wat een kopersleed. Gewoon huren mensen, dan laat je de klusjeman de klusjes opknappen, kan ik tenminste verder met de leukere dingen in het leven
Wat ts betreft geef ik je groot gelijk, die heeft inderdaad het licht niet uitgevonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
Bovendien, als je iets aan je eigen huis zelf uitvoert, is het vaak beter en uiteraard veel goedkoper dan de klusjesmanknurft van de WBV, die je dubbel en dwars zelf betaalt. Plus de voldoening van het DHZ-en, nietwaar PierreBetfair?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je kunt als koper ook gewoon een klusjesman laten komen. Als huurder betaal je die alleen alvast vooruit, verder is er geen verschil.
Klussen vind ik juist niet vervelendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |