abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101410260
Haha.... wat een kopersleed. Gewoon huren mensen, dan laat je de klusjeman de klusjes opknappen, kan ik tenminste verder met de leukere dingen in het leven ;)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_101410415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
Haha.... wat een kopersleed. Gewoon huren mensen, dan laat je de klusjeman de klusjes opknappen, kan ik tenminste verder met de leukere dingen in het leven ;)
een vrije dag is ook gratis :{w
pi_101413961
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
Je kunt als koper ook gewoon een klusjesman laten komen. Als huurder betaal je die alleen alvast vooruit, verder is er geen verschil. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_101414547
quote:
Wat ts betreft geef ik je groot gelijk, die heeft inderdaad het licht niet uitgevonden.
Maar zoals gezegd zijn niet alle alle daagse klusjes voor de verhuurder, klein onderhoud moet de huurder bijvoorbeeld gewoon zelf uit voeren of afkopen dmv een serviceabbonnement.
pi_101418602
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Je kunt als koper ook gewoon een klusjesman laten komen. Als huurder betaal je die alleen alvast vooruit, verder is er geen verschil. :D
Bovendien, als je iets aan je eigen huis zelf uitvoert, is het vaak beter en uiteraard veel goedkoper dan de klusjesmanknurft van de WBV, die je dubbel en dwars zelf betaalt. Plus de voldoening van het DHZ-en, nietwaar PierreBetfair?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:50:38 #56
78498 classpc
I don't like change
pi_101442116
Dit soort dingen gebeuren wel vaker met dat soort kranen. Gewoon die kraan vervangen en niet gaan prutsen met rubbertjes eruit halen enzo. Die dingen kosten geen drol dus waarom moeilijk doen?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  Milf zaterdag 3 september 2011 @ 11:54:07 #57
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_101522170
quote:
Klussen vind ik juist niet vervelend :o. Ik doe het liever zelf dan dat ik het een ander laat doen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')